برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی در پتروشیمی اصفهان

برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی در پتروشیمی اصفهان
(دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳) ۱۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اصفهان هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی که به نام حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) متبرک شده بود با حضور مهندس ستوده فر مدیر عامل، داوران و اساتید قرآن، همکاران و خانودهای محترم آنان در تاریخ 16/8/1393 در تالار فیروزه این شرکت با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

پس از تلاوت آیات روح بخش قرآن و اجرای تواشیح توسط اساتید محترم قرآنی کشور، مجتبی مهاجری رئیس روابط عمومی ضمن خیر مقدم به تمامی شرکت کنندگان هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم را رسیدن به اهداف عالیه اسلام و عمل کردن به مفاهیم قرآن کریم دانست. وی در ادامه توضیحاتی پیرامون نحوه برگزاری مسابقات بیان کرد و اظهار داشت : در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در مقاطع مختلف سنی در 7 رشته قرائت ، ترتیل، حفظ، تفسیر، مقاله ، اذان و نقاشی به رقابت می‌پردازند. 

سپس مهندس حمید ستوده فر مدیر عامل ضمن خوشامدگویی به همکاران و خانواده محترم آنان و اظهار خرسندی بر توفیق برگزاری مسابقات قرآن در شرکت که مایه خیر و برکت خواهد بود، افزود : امید است با عنایت الهی بتوانیم فرامین حیات بخش قرآن کریم را در زندگی خویش نهادینه و پیاده کنیم چرا که قرآن کلام خداوند است و عمل به آن واجب و عبادت محسوب می‌شود.

در پایان مراسم پس از اقامه نماز جماعت و صرف ناهار ، به نفرات برتر این دوره مسابقات هدایایی تقدیم و به تمامی عزیزان هدیه‌ یادبود این دوره مسابقات اهداء گردید.

تعداد بازدید : ۱,۵۹۹