همایش ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود

همایش ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود
(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۴۶

آریاساسول "همایش ایمنی فرایند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" را روز یکشنبه 23 مهر ماه 1402 در مرکز همایش‌های کوشک وزارت نفت برگزار می‌کند.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌افزائی دانش در زمینه ایمنی فرایند و مدیریت ریسک های عملیاتی، اولین "همایش ایمنی فرایند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" را  با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار می‌کند.

این همایش با هدف جاری سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند درصنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بهبود مستمر این فرایند در سازمان‌ها، ایمنی فرایند و تولید مستمر با تضمین سودآوری درصنایع نفت، گاز و پتروشیمی اجرا می‌شود.

ایمنی فرایند و صیانت از سرمایه‌های سازمان، ایمنی فرآیند و مدیریت یکپارچه تجهیزات، ایمنی فرآیند و پیش‌گیری از حوادث فرآیندی و ایمنی فرایند و تحول دیجیتال از دیگر محورهای این همایش خواهد بود.

شرکت کنندگان در این همایش ضمن ارائه جدیدترین دستاوردها و توانایی‌های خود در زمینه ایمنی فرایند، تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت و ضمن معرفی اجزای سیستم مدیریت ایمنی در صنایع فرایندی و شناسائی نیازمندی‌های ایی و ممیزی، استقرار و پایش سیستم مدیریت ایمنی فرایند با یکدیگر تبادل اندیشه و تجربه خواهند داشت.

حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های معتبر کشور و ارائه دستاوردهای پژوهشی به دلیل ضرورت همکاری حداکثری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با بدنه دانش‌بنیان کشور از دیگر بخش‌های مهم این همایش خواهد بود.

در پایان از علاقه‌مندان و متخصصان برای مشارکت در این رویداد دعوت به عمل می‌آید.

زمان برگزاری همایش: 23 مهرماه 1402

مکان برگزاری همایش: تهران، مرکز همایش‌های کوشک وزارت نفت

ایمیل دبیرخانه همایش:

PSExcellency@aryasasol.com

تعداد بازدید : ۲,۶۱۵