عضو هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک و پلیمر عنوان کرد:

تحریم، سکوی پیشرفت صنعت پلاستیک و پلیمر ایران بوده است

تحریم، سکوی پیشرفت صنعت پلاستیک و پلیمر ایران بوده است
(جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳) ۱۸:۲۴

عضو هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک و پلیمر با تاکید بر این که همه فعالان حوزه پلاستیک و پلیمر کشور از تحریم های بین المللی بر ضد کشورشان ناراحت هستند، اظهار داشت: اما در حقیقت، تحریم، یکی از دلایل پیشرفت ایران در زمینه صنعت پلاستیک و پلیمر بوده است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، محسن صفایی با بیان این که امسال زیرساختهای نمایشگاه بین المللی ایران پلاست و مدیریت آن نسبت به سال های گذشته بهتر بوده است، گفت: امسال شاهد غرفه آرایی زیبا و استفاده از آخرین فناوریهای روز در این زمینه توسط شرکت کنندگان هستیم.

وی اظهار کرد: حضور قدرتمند شرکتها در نمایشگاههای بین المللی نشان دهنده پویایی صنعت کشورهاست.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ادامه داد: با وجود تحریمهای بین المللی و محدودیتهای فراوان امسال در نهمین نمایشگاه ایران پلاست شاهد افزایش محسوس حجم این نمایشگاه هستیمرو از سوی دیگر دستاوردهای متخصصان کشورمان در سالهای تحریم به خوبی ارائه شده است.

صفایی گفت: هم اکنون بسیاری از محصولات و مصنوعات پلاستیکی و همچنین تجهیزات تولید شده توسط شرکتهای ایرانی بسیار با کیفیت تر از نمونه های چینی و ترکیه ای و حتی اروپایی خود هستند.

وی گفت: شرکت های ایرانی با گرفتن گواهینامه های استاندارد و ضمانتهای بین المللی، خود را به سطح محصولات خارجی رسانده اند، به عنوان مثال  هم اکنون پنجره های یو پی وی سی ایرانی با چهل سال ضمانت کار تولید و عرضه می شود که در نوع خود کم نظیر است.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک و پلیمر افزود: دولت باید با تدابیر لازم دغدغه های تولیدکنندگان ایرانی را کاهش دهد تا آنها در فضایی مطلوب بتوانند به توسعه فعالیت بپردازند.

تعداد بازدید : ۲,۲۹۲