معرفی برگزیدگان اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت

معرفی برگزیدگان اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت
(چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲) ۱۷:۴۱

اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش نیپنا، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم، عصر امروز چهارشنبه 30 بهمن 1392 برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات که با حضور حدود 50 هزار نفر از سراسر کشور برگزار شد، شرکت کنندگان از 4 شرکت اصلی و 7 حوزه بسیج صنعت نفت به رقابت پرداختند.
در پایان اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت در رشته قرائت و تحقیق مجید نوری، حسام قانعی و مرتضی شکوری به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
این دوره از مسابقات در رشته ترتیل نیز برگزار شد و امین باوی مقام اول، عباس دلالی مقام دوم و محسن نیستانی مقام سوم این رشته را از آن خود کردند.
رشته حفظ قرآن کریم در 3 بخش حفظ یک جزء، حفظ 5 جزء و حفظ 10 جزء برگزار شد که در بخش حفظ یک جزء ناصر اکبری زاده اول، جهانگیر حیدری دوم و روح ا... پارسه سوم شد.
در بخش حفظ 5 جزء اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت عباس مغدانی، وحید گلچیان و علی عادلی مقدم به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 10 جزء نیز که در روز دوم این دوره مسابقات برگزار شد، مهدی محمد زاده مقام اول، علی عرفانیان مقام دوم و غلامحسین زمانی مقام سوم را کسب کرد.
در رشته مفاهیم اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت نیز 20 نفر برگزیده شدند.
به برگزیدگان اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی اهدا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سطح وزارت نفت که در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم به همت دارالقرآن کریم مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت و میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از روز سه شنبه 29 بمهن ماه به مدت دو روز برگزار شد.

تعداد بازدید : ۲,۱۴۰