برگزاری مراسم محفل انس با قرآن درپتروشیمی شهید تندگویان

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن درپتروشیمی شهید تندگویان
(دوشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۲) ۱۴:۲۲

همزمان با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) نوای دل انگیز و روح نواز قرآن کریم با اجرای مراسم محفل انس با قرآن درپتروشیمی شهید تندگویان طنین اندازشد.

در ابتدای این مراسم که توسط پایگاه مقاومت بسیج با همکاری روابط عمومی و خدمات اداری مجتمع و با حضور سرهنگ شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر ، مدیران ارشد شرکت ، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی منطقه ویژه ، اعضای فعال بسیج و جمع کثیری از همکاران برگزارشد،آقای عساکره از قاریان به نام منطقه آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت نموده سپس سرود ملی پخش و مجری برنامه رئوس برنامه را اعلام نمود.

اولین سخنران این مراسم حجه الاسلام و المسلمین زندیه  بود که طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن در زندگی انسانها ، به بیان برخی از شگفتیها و اعجاز قرآن کریم پرداخته ، اظهارامیدواری نمود همکاران با سرمشق قراردادن زندگی حضرت علی(ع) به عنوان قرآن ناطق هم درزندگی دنیوی و هم اخروی رستگارباشند.

در ادامه برنامه ، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت دردو سانس جداگانه به اجرای مرثیه خوانی و تواشیح پرداختند.

بخش بعدی مراسم اجرای برنامه توسط نوجوان حافظ کل قرآن کریم جناب آقای محمدی مجد بود که با سرعت و دقتی شگفت انگیز آیات صفحات مختلف اعلام شده توسط مجری و مدعوین برنامه را از حفظ قرائت می نمود.

تلاوت قرآن کریم توسط قاری کشوری جناب آقای یزدی وهمچنین قرعه کشی مسابقه کتبی برنامه های پایانی این مراسم بود.

قابل ذکراست پس از برنامه مدعوین نماز مغرب و عشاء را به صورت جماعت درنمازخانه مجتمع اقامه و درمراسم ضیافت افطاری شرکت نمودند.

تعداد بازدید : ۱,۸۷۵