قهرمانی شرکت پتروشیمی زاگرس در مسابقات تیراندازی

قهرمانی شرکت پتروشیمی زاگرس در مسابقات تیراندازی
(شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۲) ۱۳:۱۰

مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی کارکنان شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس جنوبی با قهرمانی تیم شرکت پتروشیمی زاگرس پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این مسابقات با حضور تیم هایی از شرکت های پتروشیمی جم، نوری(برزویه)، زاگرس، پردیس، آریاساسول، کاویان، مبین، شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی در روز سه شنبه یکم مردادماه به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در سالن چند منظوره کمپ موقت برگزار گردید.

بنا بر این گزارش، در پایان این دوره از مسابقات تیم شرکت پتروشیمی زاگرس با کسب مجموع 78 امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شد. و تیم های پتروشیمی کاویان و پایانه ها و مخازن پتروشیمی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

شایان ذکر است اعضای تیم پتروشیمی زاگرس را آقایان یعقوب جعفری،حمید جرکانی،علی آهوخوش،غلام تقی پور و عبدالله حیاتی تشکیل می دادند.

همچنین در ادامه مسابقات جام رمضان در بین کارکنان شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس جنوبی آقایان غلام تقی پور،شهباز شهبازی و صادق حمید از شرکت پتروشیمی زاگرس موفق شدند در مسابقات دارت در جمع 10 نفر برتر این مسابقات قرار بگیرند و به مسابقات استانی راه یابند. 

تعداد بازدید : ۲,۷۸۸