سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی: مجتمع های پتروشیمی عسلویه در حال فعالیت هستند

سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی: مجتمع های پتروشیمی عسلویه در حال فعالیت هستند
(چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲) ۱۱:۰۵

سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تمام تاسیسات و مجتمع های پتروشیمی مستقر در عسلویه پس از زلزله روز گذشته بوشهر، سالم بوده و در حال فعالیت هستند.

سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگر شانا اظهار کرد: از اولین دقایق وقوع حادثه زلزله در استان بوشهر  مجتمع های پتروشیمی واقع در منطقه، همراه بادیگر شرکت ها در عملیات امداد رسانی مشارکت داشته اند.

شمس اله جشنی افزود: مهندس بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از صبح امروز (چهارشنبه ٢١ فروردین) با حضور در منطقه افزون بر بازدید از مجتمع های پتروشیمی از نزدیک بر روند امداد رسانی و کمک پتروشیمی های واقع در منطقه به زلزله زدگان نظارت کرده و دستورهای لازم را صادر کردند.

وی ادامه داد: کلیه شرکت های پتروشیمی در منطقه عسلویه آماده هر گونه کمک و امداد به حادثه دیده گان هستند.

دبیر کمیته بحران شرکت ملی نفت و گاز پارس نیز شب گذشته در گفت و گو  با خبرنگار شاناگفت: در پی وقوع زلزله در استان بوشهر تمامی تاسیسات موجود در منطقه عسلویه سالم هستند.

مهندس مظاهر انصاری اظهار کرده بود: پس از این حادثه کمیته بحران در منطقه با ریاست مهندس مسعود نصوری، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و مهندس زهیری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس برگزار شده و تمام جوانب این حادثه تحت کنترل قرار گرفته است.

دبیر کمیته بحران شرکت نفت و گاز پارس افزوده بود: خوشبختانه هیچ کدام از تاسیسات موجود در خشکی واقع در منطقه عسلویه آسیبی ندیده اند و تمامی سکوهای دریایی موجود در منطقه نیز سالم هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون از جانب نمایندگان وزارت نفت در منطقه کمک های امدادی به منطقه ارسال شده است، گفت: پس از تشکیل کمیته بحران خدمت رسانی نمایندگان وزارت نفت در منطقه با شتاب در حال انجام است و تاکنون ٢٠ دستگاه آمبولانس ١٥ پزشک ٢٠ نفر تیم پزشکی ٦ دستگاه ماشین آلات سنگین دو دستگاه خودروی امداد و نجات و نیز یک فروند بالگرد در حال خدمت رسانی و کمک به عملیات امداد و نجات در منطقه است.

انصاری با اشاره به اینکه تاکنون ٣ تن مواد غذایی به منطقه ارسال شده است، تصریح کرد: تمامی پرسنل شاغل در تاسیسات پارس جنوبی در سلامت کامل به سر می برند و خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی نداشته ایم.

تعداد بازدید : ۲,۵۱۸