رقابت 94 شرکت ایرانی در سومین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

رقابت 94 شرکت ایرانی در سومین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی
(شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱) ۱۳:۲۱

رئیس شورای سیاست گذاری سومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از رقابت 94 شرکت برای کسب جایزه تعالی صنعت پتروشیمی خبر داد.

علی محمد بساق زاده  در نشست خبری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: در این همایش که 15 اسفند در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود ،  44 شرکت پیمانکار، سازنده و صنایع تکمیلی، 33 شرکت خدماتی و پشتیبانی و تولیدی، 10 شرکت از بخش های مختلف صنعت نفت و 7  طرح پتروشیمی حضور دارند.

رئیس شورای سیاست گذاری سومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی افزود: در این جشنواره 38 شرکت تقدیرنامه دو ستاره، 28 شرکت گواهینامه تعهد و مابقی گواهینامه حضور دریافت می کنند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه این جشنواره با شعار "تعالی سازمانی، ضامن تولید و توسعه پایدار" برگزار می شود افزود:  معیارهای انتخاب در این جشنواره براساس معیارهای جهانی است.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت اسپک برگزار می شود افزود: با توجه به نامگذاری سال 91 به عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، شرکت اسپک با همکاری مدیریت طرح ها، شرکت پژوهش و فناوری و انجمن استصنا ، به منظور معرفی دستاوردهای جدید شرکت های معتبر و توانمند داخلی در زمینه ساخت و تولید مواد شیمیایی و اقلام و تجهیزات صنایع نفت و گاز،  پتروشیمی اقدام به برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور 30 شرکت در حاشیه این جشنواره کرده است.
جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در سه سطح تندیس ، تقدینامه و گواهی تعهد به تعالی برگزار می شود.شرکت هایی که مدل تعالی سازمانی یا مدل جامع بلوغ مدیریت پروژه  را بطور کامل بکار گرفته و طی دوره عملکرد حداقل سه سال اخیر، بهبود مستمر را در فعالیت‌های خود نشان داده‌اند،‌ به شرط کسب حد نصاب تعیین شده به تندیس‌های زرین، سیمین و بلورین دست خواهند یافت.


شرکت هایی که به پیشرفت‌هایی در جهت تعالی سازمانی نائل شده‌اند، به شرط کسب حد نصاب تعیین شده برای هر سطح تقدیرنامه دو تا پنج ستاره دریافت می کنند و  شرکت هایی که در مسیر تعالی گام نهاده‌اند و با اجرای یکی از روش‌های خود ارزیابی نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود را استخراج و برنامه‌های بهبود را اولویت بندی کرده و به اجراء گذاشته باشند موفق می شوند گواهی تعهد به تعالی دریافت کنند.

تعداد بازدید : ۲,۵۸۵
Loading