معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

واحد های بازرسی در صنعت پتروشیمی حافظ و امانتدار سرمایه های مردم هستند

واحد های بازرسی در صنعت پتروشیمی حافظ و امانتدار سرمایه های مردم هستند
(یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۶:۱۴

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به نقش مهم بازرسی در صنعت پتروشیمی در ایجاد همگرایی و همکاری میان ارکان مختلف، گفت: واحد های بازرسی حافظ و امانتدار سرمایه های مردم در هلدینگ های پتروشیمی هستند.

به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز یکشنبه (9 اردیبهشت ماه) در نخستین نشست شورای راهبری بازرسی های هلدینگ های پتروشیمی، اظهار کرد: نقش بازرسی در مجتمع ها و طرح های پتروشیمی بسیار با اهمیت و تعیین کننده است و این واحد ها باید با نظارت کامل فعالیت های جاری شرکت های خود را پایش کنند.
وی با تاکید بر نقش مهم امور بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ایجاد همگرایی و همکاری میان ارکان مختلف صنعت، گفت: واحد های بازرسی باید به عنوان حافظ و امانتدار سرمایه های مردم در هلدینگ های پتروشیمی باشند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی نسبت به ایجاد واحدهای بازرسی در ساختار سازمانی عملکرد مطلوبی داشتند و حضور در نشست امروز حاکی از عزم هلدینگ ها برای ایجاد محیطی امن در شرکت های تولیدی و نیز طرح های توسعه ای است.
شاهمیرزایی با تاکید بر همکاری با واحدهای نظارتی توسط شرکت های پتروشیمی، تصریح کرد: شما باید از ارزش های خانواده بزرگ صنعت پتروشمی و منافع شرکت های خود صیانت و محافظت کنید.
وی با بیان این که واحد بازرسی بازوی اجرایی و مشورتی مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی هستند، گفت: واحد های بازرسی باید جریان تولید و حمایت از ساخت داخل را مورد توجه قرار دهند، زیرا استفاده از توان داخلی برای توسعه صنعت پتروشیمی مایه افتخار و سربلندی کشور است.
شاهمیرزایی افزود: سربازرس نظارت و بازرسی امور پتروشیمی بر فعالیت ها و مسائل جاری صنعت نظارت دارد و هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی می توانند مسائل خود را افزون بر امور بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با نماینده محترم سازمان بازرسی کل کشور درمیان بگذارند.
به گزارش نیپنا، در این نشست رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های جاری بر تداوم برگزاری نشست های تخصصی مدیران بازرسی در مسیر ایجاد همکاری و همگرایی بیشتر در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.

تعداد بازدید : ۴۴۵