در صورت مساعد بودن بازار، شستان عرضه اولیه می شود

در صورت مساعد بودن بازار، شستان عرضه اولیه می شود
(دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳) ۱۱:۳۵

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط بازار، به زودی سهام شستان عرضه اولیه می شود.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان؛ داود عباسی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با بیان اینکه شرکت به عنوان یکی از هلدینگ های چندرشته ای کشور است، گفت: امسال سهام دوشرکت از زیر مجموعه این هلدینگ عرضه می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های این شرکت، عرضه سهام شستان در بازار سرمایه است که علاوه بر تامین منابع مالی برای پیشبرد پروژه ها ،به متنوع سازی سبد سرمایه گذاری شرکت شستان نیز کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: عرضه سهام در بازار سرمایه می تواند منجر به شفافیت مالی و اعتبار در بازار به عنوان هلدینگ چندرشته ای مالی و دسترسی به انواع روش های مالی مبتنی بر بازار سرمایه از جمله امکان تاسیس صندوق ها، تامین سرمایه و چاپ اوراق به عنوان یک نهاد مالی را ایجاد کند.

مدیر عامل شستان خاطر نشان کرد: از همین رو ابتدای سال 1402 موضوع پیگیری شد و کاری که در چند سال انجام می شد در ۸ ماه به ثمر رسید. در خردادماه سال گذشته تبدیل به سهامی عام و در مردادماه تبدیل به نهاد مالی پذیرفته نزد سازمان بورس و اوراق بهادار شده ایم .

وی گفت: در بهمن ماه سال گذشته و همزمان با دهه مبارک فجر به عنوان ششصد و دوازدهمین ناشر پذیرفته شده در بازار بورس در بخش شرکت های چند رشته ای صنعتی و با نماد "وشستان"  درج شده ایم.

عباسی با بیان اینکه با توجه به تخمین ها از ارزش گذاری سهام شستان احتمالاً بزرگترین عرضه اولیه بازار سرمایه کشور رقم خواهد خورد، تصریح کرد: در صورتی که شرایط بازار مساعد باشد به زودی سهام شستان عرضه می شود.

تعداد بازدید : ۷۶۸