راهی جز جهش تولید در صنعت پتروشیمی نداریم

راهی جز جهش تولید در صنعت پتروشیمی نداریم
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) ۱۴:۴۷

دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی، گفت: برای آنکه اقتصاد کشور به جای قابل قبولی برسد، راهی جز جهش تولید در صنعت پتروشیمی نداریم.

به گزارش نیپنا؛ احمد مهدوی ابهری، دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در «نشست تخصصی مدیران ارشد صنعت پتروشیمی با هدف تحقق جهش تولید با مشارکت مردم »، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سالهاست درد و درمان را اعلام می‌کنند اما این دولت‌ها هستند که باید نسخه‌های درمانی دردهای کشور را اجرایی کنند.

وی افزود: اینکه برای تحقق شعار امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، نشستی با همت آقای مهندس شاهمیرزایی معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی در همین ابتدای سال گذاشته شده، بسیار خوب و قابل تقدیر  است.

مهدوی با بیان اینکه باید برای تحقق شعار سال در صنعت پتروشیمی و رفع موانع تولید در این صنعت به سرعت تصمیمات انقلابی گرفته شود، گفت: دولت باید به وزرایش بگوید که با سرعت و با جرأت تصمیم گیری کنید.

وی ادامه داد: برای آنکه اقتصاد کشور به جای قابل قبولی برسد، راهی جز جهش تولید در صنعت پتروشیمی نداریم.

دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی تصریح کرد: جهش تولید با مشارکت مردم به این معناست که سرمایه و توان و پتانسیل مردم باید به عرصه تولید برسد و این مسئله، نیازمند آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز و ارائه حمایت و پشتیبانی کافی است.

 وی با بیان اینکه، ظرفیت اسمی صنعت پتروشیمی در سال 1402 به 96 میلیون تن رسید که از این میزان حدود 75 میلیون تن تولید داشتیم، اظهار کرد: باید قانونی تصویب شود که به سرمایه‌گذاران این اطمینان را بدهند که آنچه در قوانین بالادستی به نفع تولید مصوب شده، با هیچ قانون یا ابلاغیه دیگری لغو نخواهد شد.

به گزارش نیپنا؛ نشست تخصصی مدیران ارشد صنعت پتروشیمی با هدف تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، صبح امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ ها، شرکت های پتروشیمی و مدیران برخی از طرح های پتروشیمی به میزبانی مدیریت کنترل تولید این شرکت برگزار شد. در این نشست برنامه‌ها و دغدغه شرکت‌ها برای تحقق شعار سال مطرح و بررسی شد.

تعداد بازدید : ۶۳۸