پیام وزیر نفت به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام وزیر نفت به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۱۲:۰۵

وزیر نفت طی پیامی آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش نیپنا، در متن پیام جواد اوجی آمده است:

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

با یا «مقلب القلوب» آغاز می‌کنیم سالی را که در رکاب ماه مبارک رمضان قرار گرفت. رمضانی که خود جلادهنده همه دل‌هاست و با تمنای «احسن الحال» به پایان می‌رسانیم سالی را که سراسر تحول بود و افتخارآفرینی برای خانواده بزرگ صنعت نفت، صنعتی که با بهره‌گیری از دانش متخصصان و نیز توان علمی و فنی شرکت‌های دانش‌بنیان، موفقیت‌های بی‌شماری در کارنامه درخشان خود به ثبت رساند.

افزایش تولید و صادرات نفت در شرایط تحریم، رکوردشکنی گروه نفت و گاز که بالاترین رشد در میان بخش‌های دیگر اقتصاد ملی بود، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در کشور، آغاز تولید از میدان‌های سپهر و جفیر، اجرای طرح ملی فشارافزایی پارس جنوبی و امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی در اسفندماه که یادآور ملی شدن صنعت نفت است، همگی به‌عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ شما کارکنان شریف صنعت نفت و به‌مثابه گوهری درخشان در تاریخ ایران زمین خواهند درخشید.

در این میان اما نباید از نقش ارزنده توسعه دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم غافل بود؛ موضوعی که امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی ارزشمند را برای کشور به ارمغان آورد که ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نتایج حیاتی آن در رونق تولید خواهیم بود.

همکاران و همراهان شریف، بر همگان روشن است که همه این دستاوردها تنها گوشه‌ای از هزاران میوه و ثمره تلاش و مجاهدت شما برادران و خواهران گرامی در صنعت راهبردی نفت است.

اینجانب همه این تلاش‌های ارزنده را ارج نهاده، آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را محضر شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

برای همه کارکنان خدوم صنعت نفت، فرصت و سعادت بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان و نیز سلامت، موفقیت و شادکامی آرزو می‌کنم.

تعداد بازدید : ۱,۲۵۲