با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

کاشت ۹۰۰ هزار اصله نهال حرا در خورهای شهرستان بندرماهشهر

کاشت ۹۰۰ هزار اصله نهال حرا در خورهای شهرستان بندرماهشهر
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) ۱۳:۴۹

طی آئینی با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کاشت ۹۰۰ هزار اصله نهال حرای اهدایی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در خورهای اطرف شهرستان بندرماهشهر آغاز شد.

 به گزارش نیپنا، طی آئینی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، کاشت ۹۰۰ هزار اصله نهال حرا، اهدایی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در خوریات اطرف شهرستان بندرماهشهر آغاز شد.

در این آئین که دومین مرحله از کاشت انبوه نهال حرا در خورهای اطراف شهرستان بندرماهشهر در طی دولت سیزدهم است، نهال های اهدایی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کاشته خواهد می شود.
نهال حرا علاوه بر فواید زیست محیطی در تصفیه آب و هوا و کاهش آلاینده ها، بهبود زیستگاه طبیعی و تامین امنیت غذایی آبزیان و ...، در آینده خورهای اطراف شهرستان بندرماهشهر را تبدیل به جنگل های حرا و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری طبیعی منطقه خواهد کرد.

ایجاد 2885 هکتار فضای سبز در صنعت پتروشیمی

داود عمادی، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: بالغ بر 2885 هکتار از فضای سبز توسط مجتمع‌های پتروشیمی کشور ایجاد شده است که حدود 30 درصد آن حراکاری‌های در منطقه ماهشهر بوده است.


تعداد بازدید : ۱,۲۸۰