معاون امور استان‌های صداوسیما تاکید کرد:

لزوم تهیه پیوست رسانه ای برای تبیین دستاوردهای مسئولیت اجتماعی

لزوم تهیه پیوست رسانه ای برای تبیین دستاوردهای مسئولیت اجتماعی
(چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲) ۱۶:۴۳

معاونت امور استان‌های صداوسیما با تاکید برنقش مهم رسانه ها در تبیین دستاوردهای مسئولیت های اجتماعی گفت: پیوست رسانه ای می تواند نقشی اثر بخش و مهم در تبیین فعالیت های انجام شده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، حسن عابدینی معاون امور استان های صدا و سیما امروز چهارشنبه (16 اسفند ماه) در نخستین اجلاس دبیران مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی،  نقش رسانه ها درتبیین فعالیت های انجام شده در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی را بسیارمهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا تلاش های صورت گرفته در این زمینه را اطلاع رسانی کند.

وی، دینداری، مردم داری، نظام داری و دنیا داری را از ارکان مهم مسئولیت های اجتماعی خواند و افزود: تلاش دارد تا از طریق رسانه، دستاوردهای انقلاب را طوری نشان دهد که مطلوب خودش است اما رسانه های ما در مقابل آنها، وظیفه مهم اطلاع رسانی و تبیین فعالیت ها و دستاوردهای کسب شده را برعهده دارند.

معاون امور استان های صدا و سیما ادامه داد: CSR در دیگر کشورها از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما نیز باید با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور بیش از پیش در این زمینه فعال شویم و اقدام های انجام شده را منعکس کنیم تا جوامع پیرامونی صنعت از آنها مطلع شوند.

عابدینی ادامه داد: باید تصویر خوب و امیدوار کننده را برای مردم ارائه کنیم و همگان از اقدام های انجام شده در مسیر پیشرفت و توسعه کشور اطلاع داشته باشند و در این راستا دارا بودن پیوست رسانه ای می تواند نقشی اثر بخش و مهم داشته باشد.

به گزارش نیپنا در پایان این اجلاس از پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم مسئولیت های اجتماعی(مانا مهر) رونمایی شد.

نخستین اجلاس دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و مشاوران و دبیران صنعت پتروشیمی در سالن همایش شهید آوینی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

تعداد بازدید : ۱,۱۰۳