سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی صنعت پتروشیمی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان

سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی صنعت پتروشیمی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان
(چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۱۹

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی در مسیر تعهد به مسئولیت های اجتماعی، در سال جاری 350 میلیارد تومان در حوزه بهداشت، درمان و سلامت سرمایه گذاری کرده است.


به گزارش خبرنگار نیپنا، محسن عوضدخت مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، امروز چهارشنبه (16 اسفند ماه) در نخستین اجلاس دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: همگرایی و همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی می تواند منجر به تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی شود.

وی با بیان این که شرکت های پتروشیمی در مسیر تعهد به مسئولیت های اجتماعی در سال جاری دربخش سلامت، بهداشت و درمان 350 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند گفت: سال گذشته این رقم 250 میلیارد تومان بوده است و امید است که سال 1403 شاهد مشارکت بیشتر دراین حوزه باشیم.

عوضدخت با تاکید بر مردمی سازی در بحث مسئولیت های اجتماعی افزود: در این راهبرد مهم، نقش مردم دیده شده است و به اقشار مختلف با هدف اجرای هدفمند مسئولیت های اجتماعی توجه می شود و به عبارت دیگر می توان گفت که بحث مردمی سازی در حوزه مسئولیت اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: تدوین نظام نامه مسئولیت های اجتماعی مسیر فعالیت شرکت ها را  در مسیر تحقق بخشی به مسئولیت های اجتماعی تسهیل کرده است و می تواند نقشه راه برای فعالیت های آتی باشد.

وی ادامه داد: پنجمین نشست شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی در بهمن ماه امسال با رویکرد شناسایی نیازها و اولویت های مناطق پیرامون صنعت پتروشیمی و ارائه میزان بودجه های پیش بینی شده در دو منطقه عسلویه و ماهشهر برگزار شد و بودجه پیش بینی شده سال 1403 برای منطقه عسلویه 750 میلیارد تومان ، ماهشهر 780 میلیارد تومان پیشنهاد شده است والبته بودجه پیشنهای سایر مناطق و نیز مکران نیز بزودی نهایی می شود.

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که شوراهای راهبردی یک پدیده و اتفاق مهم جهت ارائه خدمات در قالب مسئولیت های اجتماعی به شمار می روند گفت: اهمیت دادن به ذینفعان و جوامع پیرامونی از اهداف مهم این شورا در قالب ارائه خدمت به مردم است.

 وی برگزاری جشنواره مدیران برتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و نیز تدوین و تهیه کتاب سال صنعت پتروشیمی را از دیگر اقدام های دبیرخانه برای سال آینده برشمرد و بیان کرد: تلویزیون اینترنتی صنعت پتروشیمی نیز به تازگی رونمایی شده است و شرکت های می توانند اقدام های خود را از این طریق اطلاع رسانی کنند.

نخستین اجلاس دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و مشاوران و دبیران صنعت پتروشیمی در سالن همایش شهید آوینی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴