تکمیل زنجیره ارزش یکی از اولویت‌های جایزه تعالی صنعت پتروشیمی است

تکمیل زنجیره ارزش یکی از اولویت‌های جایزه تعالی صنعت پتروشیمی است
(سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۵۶

رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اولویت‌های دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی عنوان و افزود: سند توسعه زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با جایزه تعالی به مرحله اجرا می‌رسد.

به گزارش نیپنا؛ علی‌محمد بساق‌زاده، در مراسم اختتامیه دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی با بیش از نیم قرن خدمت‌رسانی به کشور، جایگاهی ویژه‌ در اقتصاد ملی دارد.

وی تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اولویت‌های دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی دانست و افزود : سند توسعه زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با جایزه تعالی به مرحله اجرا می‌رسد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: جهت‌گیری‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای افزایش ارزش افزوده و خودکفایی در زنجیره تأمین محصولات پایین‌دستی است که با بازوی توانمند جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به مرحله اجرا خواهد رسید.

بساق زاده تصریح کرد: اقدام‌های شرکت‌ها برای رفع موانع تولید از دیگر اولویت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که اقدام‌های شرکت‌ها ارزیابی و برای الگوبرداری به دیگر شرکت‌ها معرفی می‌شود.

دبیرخانه جایزه تعالی در حوزه های توسعه قابلیت های زنجیره تامین ، بهره وری عوامل تولید و افزایش سطح ایمنی و صیانت از محیط زیست مورد تأکید قرارداده و در فرایندهای ارزیابی در رأس موارد با اهمیت قرار داده است .

دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تأمین» در مرکز همایش‌های ببن‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی شد.

 

تعداد بازدید : ۱,۱۲۳