با حضور معاون رئیس جمهور و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی

بهره برداری از اسکله شماره 3 بندر پارسیان / عملیات اجرایی چند طرح در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان آغاز شد

بهره برداری از اسکله شماره 3 بندر پارسیان / عملیات اجرایی چند طرح در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان آغاز شد
(پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۷:۱۵

همزمان با آغاز دهه فجر، با حضور معاون رئیس جمهوری و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی اسکله شماره 3 و ساختمان گارد و تجهیزات بندرپارسیان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی طرح کنترل سیلاب، فضای سبز و بخشی از خط فیبر نوری در سایت شمالی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز آغاز شد.

به گزارش نیپنا؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان هرمزگان که صبح امروز پنجشنبه (12 بهمن) انجام شد، اسکله شماره 3 بندر پارسیان با حضور دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بهره برداری رسید.
این اسکله یکی از ۴ اسکله فعال و یکی از ۱۹ اسکله بندر پارسیان است. در حال حاضر ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر سالانه ۹ میلیون تن است که در آینده به ۴۰ میلیون تن افزایش می‌‌‌یابد.
همچنین، در حاشیه سفر دوم رئیس جمهوری به استان هرمزگان، آغاز عملیات اجرایی طرح کنترل سیلاب، فضای سبز و بخشی از خط فیبر نوری سایت شمالی و بهره برداری از ساختمان گارد و تجهیزات بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از دیگر برنامه های امروز بود که با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افتتاح شد.

تعداد بازدید : ۱,۴۹۰