آیین گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) برگزار شد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی: توسعه فناوری های نوین، اهداف توسعه صنعت پتروشیمی را محقق می سازد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی: توسعه فناوری های نوین، اهداف توسعه صنعت پتروشیمی را محقق می سازد
(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۱۵

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) بر ضرورت توسعه فناورهای نوین از سوی شرکت های دانش بنیان داخلی تاکید کرد و آن را یکی از ابزارهای تحقق اهداف توسعه صنعت پتروشیمی خواند.

به گزارش نیپنا، به مناسبت ولادت امیر المومنین حضرت علی (ع) آیینی با حضور مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین، با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در سخنانی به تشریح ویژگی های آن حضرت پرداخت و گفت: باید از سخت کوشی و مجاهدت آن حضرت در مسیر زندگی و در راه اعتلای اسلام الگو بگیریم.

وی افزود: کارکنان صنعت پتروشیمی ایران باید تمام تلاش خود را با الگو گرفتن از مجاهدت ها و تلاش های مستمر امیر المومنین برای توسعه و پیشرفت این صنعت ارزش آفرین بکار گیرند و با این نگرش فعالیت کنند تا اهداف پیش بینی شده تحقق یابد.

شاهمیرزایی با بیان این که استفاده از ظرفیت های موجود با بهره گیری از دانش و فناوری های روز جهان می تواند مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هموار کند گفت: استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان و سازندگان داخلی برای انتقال دانش فنی، بومی سازی و توسعه فناوری های نوین می تواند منجر به تحقق برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت پتروشیمی کشورمان شود.

تعداد بازدید : ۱,۴۹۷