همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار شد

همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار شد
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۲۶

دهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی معرفی و تجلیل از این چهره‌های شاخص برگزار شد.

به گزارش خبرنگاز نیپنا ، این آیین شامگاه یکشنبه (1 بهمن ماه ) با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی، در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام و جواد حاتمی مدیرعامل پتروشمی بوشهر به عنوان فعال در حوزه صنعت، تجلیل شدند.

عملکرد مطلوب صنعت پتروشیمی در مسئولیت های اجتماعی

محسن عوضدخت مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، در پنل تخصصی مسئولیت اجتماعی نهادی و بنگاه ها که همزمان با دهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: شرکت های پتروشمیی در زمینه تعهد به مسئولیت های اجتماعی بهترین عملکرد را دارند.

وی با بیان این که با همکاری شورای راهبردی در مناطق عسلویه و ماهشهر و همچنین منطقه مکران برنامه های پیش بینی شده در مسیر تحقق مسئولیت های اجتماعی با تشکیل کارگروه های تخصصی در حال اجرا است گفت در دیگر مناطق کشور نیز این روند تداوم خواهد یافت.

عوضدخت تصریح کرد: قصد داریم تا به سوی با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سوی یکپارچه سازی در مسئولیت های اجتماعی حرکت کنیم و در این مسیر شرکت ها باید در موعد مقرر حق السهم های خود را پرداخت کنند.

تعداد بازدید : ۱,۶۱۹