معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

سازندگان ایرانی مجاهدان بزرگ صنایع نفت،گاز پالایش و پتروشیمی کشور هستند

سازندگان ایرانی مجاهدان بزرگ صنایع نفت،گاز پالایش و پتروشیمی کشور هستند
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۱۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر اهمیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی و معرفی دستاوردهای ساخت داخل در مسیر خودکفایی تاکید کرد و گفت: شرکت های توانمند و سازندگان ایرانی مجاهدان بزرگ صنایع نفت،گاز پالایش و پتروشیمی کشور هستند

به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی امروز (چهارشنبه 27دی‌ماه) در آخرین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، از این رویداد نمایشگاهی بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای صنعت نفت ایران قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در چهاردهمین دوره برگزاری خود دستاوردهای ارزشمندی را رقم زده است و حضور استان های صنعتی مایه افتخار در مسیر بومی سازی است.

شاهمیرزایی افزود: همواره بر حمایت از ساخت داخل تاکید داریم و تولید کنندگان باید تلاش کنند تا با فعالیت بیشتر و کیفیت بالاتر اعتماد سازی کنند و به دنبال ایجاد نوآوری همگام با ایجاد اعتماد باشند و این یک حرکت دو سویه است.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت های موجود با بهره گیری از دانش و فناوری های روز جهان می تواند مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هموار کند، گفت: استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان، و سازندگان داخلی برای انتقال دانش فنی، بومی سازی و توسعه فناوری های نوین می تواند منجر به تحقق برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت پتروشیمی شود.

معاون وزیر نفت بر لزوم حمایت از سازندگان توانمند ایرانی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور برای فعالیت سازندگان ایرانی وجود دارد و ما از سازندگان تجهیزات و قطعه‌های ایرانی حمایت می‌کنیم.

بر اساس این گزارش ، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این بازدید از غرفه موزه صنعت نفت خوزستان که از سوی شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برپا شده بود نیز بازدید کرد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان به میزبانی شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

در نمایشگاه امسال بیش از ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان و بازدیدکنندگان ۶ کشور خارجی حضور داشتند که در طی برگزاری این رویداد نمایشگاهی تازه‌ترین دستاوردهای ساخت داخل در حوزه تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت معرفی شد.

به گزارش نیپنا؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بازدید این نمایشگاه از حمایت قاطع وزارت نفت در رفع مشکلات و چالش های پیش رو شرکت های ایرانی خبر داد.

تعداد بازدید : ۱,۳۹۵