معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

53 درصد پیشرفت در ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان

53 درصد پیشرفت در ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان
(شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲) ۱۷:۴۰

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح اوره و آمونیاک زنجان با توجه به حمایت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای حل برخی مشکلات، با بیش از 53 درصد پیشرفت در مسیر ساخت و تکمیل قرار گرفته است.

به گزارش نیپنا، مرتضی شاه میرزایی امروز شنبه (16دی ماه) در جریان بازدید از طرح پتروشیمی زنجان که همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری انجام شد اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اوایل فعالیت دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان را مورد تاکید قرار داد.

وی ادامه داد: مسائل اولیه این طرح با توجه به تلاش های مدیرعامل و عوامل مجموعه که ساخت طرح را پیگیری کردند حل شده است و امروز با توجه به بازدید انجام شده باید گفت که این طرح در مسیر ساخت قرار گرفته و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجریان طرح، مطالبات مردم را جدی گرفتند و این طرح پتروشیمی، بیش از 53درصد پیشرفت دارد و در گام نخست پیگیر هستیم که طرح با توجه به برنامه جدیدی که تدوین شده است ساخته شود سپس طرح های زنجیره ارزش آن مطالعه و اجرایی شود.

وی بیان کرد: به سهامداران مردمی اطمینان می دهم با توجه به اراده ای که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی موجود است و با حل برخی مشکلات، این طرح بر اساس برنامه جدید وارد مدار تولید شود و سهامداران به آرزوی دیرینه خود برسند.

تعداد بازدید : ۱,۵۴۱