مرتضی شاه میرزایی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز:

توسعه آینده صنعت پتروشیمی ایران در گرو دانش و توان دانشجویان امروز است

توسعه آینده صنعت پتروشیمی ایران در گرو دانش و توان دانشجویان امروز است
(پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۰۸

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز، گفت: توسعه آینده صنعت پتروشیمی کشور در گرو توان و دانش دانشجویان امروز است.

به گزارش نیپنا، مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شامگاه چهارشنبه (۱۵ آذرماه) در دانشگاه صنعت نفت اهواز حضور یافت و با تبریک و گرامیداشت روز دانشجو در جمع صمیمی دانشجویان به تبیین دستاوردها و پیشرفت های صنعت پتروشیمی بعد از انقلاب اسلامی پرداخت.

معاون وزیر نفت اظهارکرد: راهبرد و هدف اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سیزدهم بومی سازی کامل کاتالیست ها تا پایان این دولت و برطرف کردن نیاز داخل است و تلاش برای تکمیل هرچه سریعتر زنجیره ارزش از دیگر برنامه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی؛ در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح شرایط اداره صنعت نفت قبل از انقلاب اسلامی و وابستگی کامل این صنعت به خارج کشور و حضور استعمارگرایانه نیروهای فعال در این صنعت با مصونیت های قضایی سنگین برای دانشجویان پرداخت.

وی افزود: امروز به لطف خداوند و انقلاب اسلامی این صنعت با تکیه بر توان داخل اداره می شود و آینده صنعت نفت در دستان شما دانشجویان و جوانان نخبه این مرز و بوم خواهد بود و صاحبان اصلی این صنعت شما هستید که می توانید با همدلی و تلاش این صنعت بزرگ و ارزش آفرین را شکوفا کنید.

مرتضی شاه میرزایی در بخشی دیگر از مراسم، دیدار چهره به چهره و صمیمی با دانشجویان تا پاسی از بامداد ۱۶ آذر پاسخگوی سوالات و دغدغه های دانشجویان این دانشگاه بود.

 

گزارش تصویری حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز را اینجا ببینید.

تعداد بازدید : ۱,۹۳۵