افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن قاره سبز

افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن قاره سبز
(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۴۷

شرکت اتریشی بوریالیس برای توسعه بیشتر ظرفیت تولید پلی پروپیلن قاره سبز در حال اجرایی کردن برنامه ریزی های خود است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت بوریالیس اتریش، یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع پلی الفین ها در جهان، به تازگی از برنامه خود برای توسعه تولید پلی پروپیلن (polypropylene) در قاره سبز خبر داد. برنامه های یادشده با هدف بهبود عرضه به مشتریان محلی و منطقه ای (local customers) اجرایی می شوند.

این شرکت مسقر در وین اتریش، در بیانیه ای در تاریخ ششم دسامبر، عنوان کرد که در نظر دارد سالانه 80 هزار تن به ظرفیت تولید خود در شهر Kallo بلژیک بیفزاید. بوریالیس در حال حاضر یک مجتمع تولید با ظرفیت 300 هزار تن در سال در این شهر در اختیار دارد.

پیش بینی می شود ظرفیت جدید از اواسط سال 2020 میلادی مورد بهره برداری قرار گیرد.

بوریالیس همچنین اجرای یک رشته عملیات طراحی و مهندسی پایه (FEED) برای توسعه بیشتر ظرفیت پلی پروپیلن خود در دیگر شهر بلژیک یعنی Beringen را تایید کرد.

این شرکت دو واحد تولید پلی پروپیلن را در Beringen اداره می کند. دو واحدی که از ظرفیت ترکیبی (combined capacity) 380 هزار تن در سال برخوردارند. عملیات طراحی و مهندسی پایه یادشده به بررسی افزایش ظرفیتی بین 250 تا 300 هزار تن در سال می پردازد.

انتظار می رود تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری در پروژه Beringen تا پایان سال 2019 میلادی گرفته شود و این طرح تا اواسط سال 2022 میلادی در مدار تولید قرار گیرد.

تعداد بازدید : ۱,۶۱۶