مشکل بازار عدم همخوانی عرضه و تقاضاست

مشکل بازار عدم همخوانی عرضه و تقاضاست
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۳:۴۷

رئیس اتحادیه مصنوعات پلاستیک تهران درباه وضعیت بازار گفت: در حال حاضر کمبود مواد نداریم ولی عرضه و تقاضا با هم همخوانی ندارد.

سید رحیم مقیمی اصل در حاشیه سومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا اعلام کرد: اگر عرضه متناسب با تقاضای واقعی تولیدکنندگان باشد مشکل بازار حل می شود.
وی افزود: باید در کنار ثبات بازار و امنیت سرمایه گذاری ، دید ملی به صنعت پلاستیک در مدیران ایجاد شود و به تولیدکنندگان این صنعت بها دهند و مورد حمایت قرار گیرند در این صورت چشم انداز خوبی در انتظار این صنعت خواهد بود.
به گفته رئیس اتحادیه مصنوعات پلاستیک تهران برای برون رفت از شرایط کنونی اقتصاد باید همه دست به دست هم دهیم تا از این مرحله عبور کنیم.
وی درباره فضای کسب و کار صنعت پلاستیک گفت: این اتحادیه با 13800عضو خواستار ثبات شرایط اقتصادی است چرا که تنها در شرایط ثبات و امنیت می توان به توسعه و رقابت فکر کرد در غیر اینصورت تا 6 ماه آینده واحدهای تولیدی وارد مرحله رکود شدیدخواهند شد.
ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه، تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.
نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید : ۲,۲۶۶