اعلام طرح توسعه ای 10 میلیارد روپیه ای اینگرو پلیمر پاکستان

اعلام طرح توسعه ای 10 میلیارد روپیه ای اینگرو پلیمر پاکستان
(چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶) ۰۹:۵۶

اینگرو پلیمر قصد دارد بیش از 10 میلیارد روپیه پاکستان برای توسعه مجتمع های تولیدی خود سرمایه گذاری کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس تریبون شرکت اینگرو پلیمر (EPCL) پاکستان به تازگی اعلام کرد که قصد دارد یک طرح توسعه ای بزرگ را در مجتمع تولید پی وی سی (PVC) خود اجرایی کند. این محصول در ساخت تولیدات متنوعی شامل کارت های اعتباری، مواد ساخت و ساز مانند لوله های آب و فاضلاب و اسباب بازی کاربرد دارد.
اینگرو پلیمر که با در اختیار داشتن 73 درصد از سهم بازار از شرکت های پیشرو صنایع شیمیایی و پتروشیمی پاکستان به شمار می رود؛ اخیرا از برنامه خود برای افزودن یک خط تولید جدید پی وی سی به دنبال رشد چشمگیر تقاضای داخلی در پی افزایش ساخت و ساز، همزمان با افزایش قیمت های منطقه ای این محصول خبر داد.
این شرکت اعلام کرد که قصد دارد بیش از 10 میلیارد روپیه پاکستان برای توسعه مجتمع هایی شامل تولیدکننده های محصولات مرتبط نظیر VCM (ماده خام برای تولید پی وی سی)، سدیم هیدروکسید و ارتقاء مجتمع تولید برق خود با ظرفیت نصب شده 59 مگاوات سرمایه گذاری کند.
اینگرو پلیمر که از زیرمجموعه های دو شرکت اینگرو کورپوریشن (Engro Corporation) و Dawood Hercules به شمار می رود؛ عنوان کرد: هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری 10 میلیارد و 300 میلیون روپیه ای برای طرح های توسعه ای یادشده و بهبود برخی تاسیسات موجود در خطوط تولید مختلف را تایید کرده است.

تعداد بازدید : ۱,۸۰۹