نهادینه شدن شایسته سالاری در صنعت نفت

نهادینه شدن شایسته سالاری در صنعت نفت
(دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۷

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شایسته سالاری در مجموعه صنعت نفت حرف اول را می زند و تلاش شده برای شکوفایی و رشد صنعت از افرادی که دارای ایده ، تجربه و ابتکار عمل هستند استفاده شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، فرناز علوی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز دوشنبه(15 آبان ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نمایندگی از کارکنان این شرکت در مورد تاثیر فعالیت های مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت در توسعه این صنعت اظهار کرد: شایسته سالاری در مجموعه صنعت نفت حرف اول را می زند و همیشه تلاش شده برای شکوفایی و رشد صنعت از کسانی که دارای ایده و تجربه و ابتکار عمل هستند استفاده شود و خانم شاهدایی نیز یکی از کارشناسان برجسته این مجموعه بود که براساس تجربیات خود در این صنعت رشد کرده و توانمندی خود را اثبات کرده است.
علوی افزود: در گذشته، انتخاب ایشان به عنوان مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط مهندس شعری مقدم مدیر عامل وقت، این نوید را می داد که تلاش زنان در این صنعت نتیجه بخش خواهد بود و می توانند در جایگاه های تصمیم ساز نیز حضور داشته باشند.
وی با بیان این که ایشان در جلسات متعدد با بخش های اجرایی صنعت و تولید کنندگان و ایجاد ارتباط سازنده در صنعت توانستند بسیاری از چالش ها را برطرف کنند گفت: دستاورد آن دریافت حق صدور مجوز برای طرح های پتروشیمی بود تا تایید طرح های صنعت پتروشیمی از طریق شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شود.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ابراز داشت: خانم شاهدایی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و طرح های وابسته به آن در صنعت پتروشیمی نیز شرایطی ایجاد کردند تا طرح های مرتبط با تکمیل زنجیره ارزش پیگیری شوند تا ضمن ایجاد اشتغال موجب توسعه صنعت شوند.
علوی در مورد مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی نیز گفت: با تجمیع فعالیت های شرکتهای پتروشیمی در دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توانستیم فعالیت واقعی متولیان صنعت پتروشیمی در منطقه با هدف مسئولیت اجتماعی  به مردم نشان داده شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد : از طرف خودم و همکاران از همراهی و خوشرویی ایشان و همچنین اقدامات موثر ایشان برای ایجاد ارتباط بین متولیان صنعت تقدیرمی کنم و ضمن بیان اینکه جایگاه جدید بر اساس توانمندی های  ایشان بوده آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

تعداد بازدید : ۲,۶۸۰