سازندگان آلمانی ماشین آلات پتروشیمی درراه ایران

سازندگان آلمانی ماشین آلات پتروشیمی درراه ایران
(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۶:۱۹

شرکت های آلمانی سازنده ماشین آلات مورد استفاده درصنعت پتروشیمی آماده حضور دربازارهای ایران هستند.

دنیس لوهسل، مدیر فروش، و دنیل کوئیتزک، مدیرفروش بین الملل شرکت Fibro آلمان که برای نخستین باردر نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده اند در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر اهمیت نمایشگاه ایران پلاست در توسعه روابط میان شرکت های ایرانی و آلمانی،  هدف  ازحضور شرکت خود را دریازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست  فعالیت مستقیم در بازار ایران عنوان کردند.

کوئیتزیک در رابطه با بازار ایران اعلام کرد: فکر می کنم بازار ایران در آینده شکوفا خواهد شد و ما از این فرصت استفاده می کنیم تا برای نخستین بار بصورت مستقیم وارد بازارماشین آلات صنعتی مورد استفاده در صنعت پتروشیمی ایران شویم.

وی اعلام کرد که شرکت Fibro از دهه 70 میلادی از طریق توزیع کنندگان، تجهیزات خود را وارد ایران کرده است و مشتریان بزرگی همچون ایران خودرو وسایپا دارد.

لوهسل نیز گفت: "ایران برای ما بازار جدیدی نیست اما ما تمایل داریم فعالیت خود را در ایران تقویت کنیم و به نوعی شروع مجدد و پر قدرتی در این بازار داشته باشیم."

کوئتزک نیز اظهار کرد: هم اکنون بازار ایران بازار ساده ای نیست چراکه آمار و اطلاعات دقیقی از بازار وجود ندارد و حتی آمار موجود نیز به راحتی در اختیار قرار نمی گیرد به ویژه برای شرکت های خارجی. برای همین ما باید با منابع مختلفی گفتگو و مذاکره کنیم و نیز با مشتریان کنونی خود ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم ایده ای نسبت به بازار بیابیم.

وی در مورد سیاست جذب سرمایه و فن آوری از سوی دولت ایران نیز عنوان کرد: ما هم اکنون به سرمایه گذاری نمی اندیشیم، قصد ما معرفی فن آوری های روز دنیا به ایران است.

شرکت Fibro آلمان بازارهای بالقوه خود در ایران را شرکت های تولیدکننده گل های صنعتی، ماشین سازی، و تامین کنندگان قطعات خودرویی تعیین کرده است.

 

تعداد بازدید : ۲,۳۷۷