تولید 191 هزار تن محصول استاندارد در پتروشیمی لرستان

تولید 191 هزار تن محصول استاندارد در پتروشیمی لرستان
(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۲۰

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لرستان از تولید 191 هزار تن محصول استاندارد خبر داد.

به گزارش نیپنا، مهندس گرشاسبی در بازدید آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت از این شرکت گفت: عملا سال 88 کار اجرایی این شرکت در لرستان شروع شد و سال 92 اولین واحد آن تزریق خوراک شد.
وی ادامه داد: متوسط سابقه کاری نیروهای این شرکت پتروشیمی که عمدتا جوان نیز هستند، 2 تا 5 سال است.
گرشاسبی با بیان اینکه کمتر از یک سال است که واحد به تولید تجاری و بهره برداری رسیده است، خوشبختانه الان به جایی رسیده‌ایم که به مجتمع‌های دیگر پتروشیمی کشور نیروی نخبه، فنی و ماهر معرفی می‌کنیم.
این مسئول اضافه کرد: آموزش نقش بسیار موثری در ارتقاء توان نفرات و به فعلیت رسیدن استعدادهای کارکنان این شرکت پتروشیمی داشته است.
وی در ادامه صحبت‌هایش به میزان تولید این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته 191 هزار تن تولید محصول استاندارد را در شرکت داشتیم و چند تن نیز غیراستاندارد که البته خریدار هم دارد.
گرشاسبی ارزش تولیدات این شرکت را 191 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: 85 درصد ما صادرات داشته‌ایم و ارزآوری خوبی نیز به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی لرستان متعلق به هلدینگ باختر است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مطلوبی در کشور داریم، رسیدن به ظرفیت 100 درصدی واحد در سال 96، ارتقا و بهره‌وری بیشتر از جمله مهمترین برنامه‌های ما محسوب می‌شود.


تعداد بازدید : ۱,۳۳۲