اعطا نشان برترین سازمان پیشرو در تولید و خدمات به پتروشیمی مروارید

اعطا نشان برترین سازمان پیشرو در تولید و خدمات به پتروشیمی مروارید
(دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۵۰

همایش استقامت ملی در تولید و خدمات در مورخ 3 اسفند 95 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از 60 شرکت مختلف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید؛ در این همایش یک روزه شرکت پتروشیمی مروارید به دلیل تلاشها و فعالیتهای تاثیرگذار در تولید و صادرات، همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان و استقامت در شرایط تحریم، موفق به دریافت " نشان ملی برترین سازمان پیشرو در تولید و صادرات فرآورده های نفتی و پتروشیمیایی" از پانزدهمین همایش استقامت ملی در تولید و خدمات شد.
اولین سخنران این همایش آقای دکتر شریعتمداری مشاور رییس جمهور بودند که در خصوص توسعه ملی، فعالیت بانکی و رفع موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ به ایراد سخن پرداختند.
ایشان در ادمه سخنان خود به افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به میزان 8.9 میلیون تن تا پایان سال 95 و 100 میلیارد دلار صادرات پتروشیمی اشاره کردند و از واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در دولت، انجام سیاست اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در بخش تولید گندم سخن به میان آوردند.
در ادامه همایش نیز مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال 96 و مشکلات شرکتهای خصوصی سخن گفتند.
هدف برگزاری این همایش، ایجاد فرصت های هم اندیشی و تبادل دستاوردهای فعالان در حوزه تولید و خدمات، بررسی راهکارهای توسعه و تولیدات ملی، نقش و اثربخشی سرمایه گذاران و شرکای تجاری خارجی در صنایع و فراهم نمودن زمینه ایجاد سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری خارجی در کشور بود.

تعداد بازدید : ۸۹۲