ضرورت حضور سازندگان داخلی در نمایشگاه‎های تخصصی صنعت نفت

ضرورت حضور سازندگان داخلی در نمایشگاه‎های تخصصی صنعت نفت
(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵) ۱۳:۴۰

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر ضرورت حضور سازندگان داخلی در نمایشگاه های تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش نیپنا، مهدی یوسفی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته وحدت و گرامیداشت یاد امام راحل، گفت: منطقه ویژه پارس مصداق عملی اتحاد شیعه و سنی است و در این منطقه مسلمین با قومیت ها و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر برای اعتلای صنعت نفت کشور تلاش می کنند.

وی پارس جنوبی را تجمع صنعتی بی مانندی دانست و گفت: به طور معمول نمایشگاه های تخصصی نفت و گاز در شهرهای دیگر برگزار می شوند. ما برگزاری این نمایشگاه ها را نفی نمی کنیم، اما تعداد کمی از کارکنان شرکت های نفتی می توانند در این نمایشگاه ها شرکت کنند.

یوسفی با تاکید بر لزوم حضور افراد دخیل در تامین تجهیزات و مسائل فنی در نمایشگاه های تخصصی نفت و گاز، گفت: برگزاری این نمایشگاه تخصصی نفت و گاز در شهر عسلویه توانسته است به حضور حداکثری کارکنان صنعت نفت شاغل در منطقه کمک کند.

وی افزود: این نمایشگاه در گذشته در شهر بوشهر برگزار می شده است اما به درخواست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سال گذشته به عسلویه منتقل شده است.

یوسفی در پایان ضمن تشکر از تمام شرکت کنندگان در این نمایشگاه، بیان کرد: امیدوارم این برگزاری این نمایشگاه اثر مثبتی بر صنعت نفت داشته باشد.

آیین افتتاحیه نمایشگاه صنعت نفت عسلویه امروز (دوشنبه، 21 آذرماه) با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مدیران عامل پتروشیمی های مستقر در منطقه، فرماندار عسلویه، امام جمعه عسلویه و دیگر مسئولان برگزار شد.


تعداد بازدید : ۱,۱۲۹