روز آرام پتروشیمی ها در بورس

روز آرام پتروشیمی ها در بورس
(یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵) ۱۵:۳۸

معامله گران سهام پتروشیمی ها در بورس تهران امروز همانند دیگر گروه های حاضردربازار سرمایه روزی آرام را سپری کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا،  شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه) 14 آذرماه (با افزایش 4 واحدی به رقم 80 هزار و 63 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن اما با افزایش 15 واحدی عدد 16 هزار و 20 واحد را به نمایش گذاشت و شاخص سهام آزاد شناور با کاهش 5 واحدی به رقم 88 هزار و 721 واحد رسید، شاخص بازار اول نیز در حالی با افزایش 105 واحدی به رقم 56 هزار و 744 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش 569 واحدی عدد 170 هزار و 897 واحد را تجربه کرد.

 این گزارش می افزاید: در گروه شیمیایی نماد شخارک پس از عرضه صف خرید همچنان پرتقاضا دنبال شد در این بین فروش های پرحجم حقوقی قابل توجه بود نمادهای زاگرس، مارون و شپمچا و شکربن پرتقاضا و مثبت تر از سایرین پیگیری شدند.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آی‌فکس) با افزایش 8 واحدی به عدد 838 واحد دست یافت

براساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی 3 شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با 77 واحد، فولاد مبارکه با 42 واحد و صنعتی و معدنی گل‌گهر با 35 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل معاملات سهام در نماد معاملاتی 3 شرکت پالایش نفت بندرعباس با 35 واحد، پالایش نفت تهران با 21 واحد و کشتیرانی ج.ا.ا با 19 واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی را بر محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

بر اساس این گزارش، ارزش کل معاملات امروز بورس به بیش از 186 میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 710 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 54 هزار و 65 نوبت داد و ستد بود.

 

 

تعداد بازدید : ۱,۴۷۳