درسطح صنعت نفت:

پایگاه مقاومت پتروشیمی تبریز نمونه شد

پایگاه مقاومت پتروشیمی تبریز نمونه شد
(یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵) ۱۴:۱۷

پایگاه مقاومت بسیج شهیدتندگویان پتروشیمی تبریز با ویژگی پژوهش محور بودن در صنعت نفت و سازمان بسیج کارگری ، پایگاه نمونه وزارت نفت انتخاب شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز ، در همایش فرماندهان مرکز بسیج وزارت نفت یوسف صمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدتندگویان پتروشیمی تبریز لوح تقدیر دریافت کرد.
در لوح اهدائی دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی فرمانده بسیج وزارت نفت آمده است: انجام شایسته وظایف الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جز با تلاش مخلصانه و حرکت برخواسته از ایمان، آگاهی و روشن بینی امکان پذیر نیست و خوشا به حال آنانکه به چنین فوز عظیمی نائل می شوند. در این راستا توفیق روز افزون همه بسیجیان ، علی الخصوص بسیجیان آن پایگاه را در عرصه های تعالی آفرین زندگی و حرکت در مسیر پیشرفت نظام اسلامی خواستارم.
هفدهمین همایش فرماندهان بسیج وزارت نفت با محوریت اقتصاد مقاومتی ، فضای مجازی و استحکام بخشی برگزار شد و پایگاه های مقاومت بسیج شرکت های وابسته به وزارت نفت همزمان با برگزاری این همایش ، در نمایشگاهی با عنوان اقتصاد مقاومتی در عرصه نفت وگاز ، دستاوردها و توانمندی های علمی و پژوهشی مهندسان و متخصصان بسیجی شرکت های خود را به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه، دستا وردها و تلاشهای علمی – پژوهشی متخصصان بسیج پتروشیمی تبریز نیز بصورت مصور در مجلدهای ویژه به تماشای علاقمندان گذاشته شد و از نرم افزار "فرهنگ بسیج و دفاع مقدس " این پایگاه توسط سردار نقدی و دیگر مسئولان و فرماندهان رونمائی شد.
گفتنی است : پایگاه مقاومت بسیج شهیدتندگویان پتروشیمی تبریز با توجه به فعالیت های برجسته خود پیش از این نیز عناوینی چون پایگاه نمونه استانی و اسوه اسوه های کشوری ، پایگاه برتر بسیج وزارت نفت ، پایگاه نمونه در اجرا و ارتقاء حلقه های شجره طیبه صالحین کشوری ، رده و فرمانده موفق تر در جشنواره مالک اشتر استانی را به خود اختصاص داده است .


تعداد بازدید : ۳,۹۳۰