شرکت سرمایه گذاری ترکیه ای از مجتمع پتروشیمی فجر بازدید کرد

شرکت سرمایه گذاری ترکیه ای از مجتمع پتروشیمی فجر بازدید کرد
(سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۰۶

شرکت سرمایه گذاری AKGIRISIM از کشور ترکیه در بازدید از توانمندی های مجتمع پتروشیمی فجر، در زمینه زیست محیطی با این مجتمع همکاری می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، جمعی از سرمایه گذاران کشور ترکیه که در برنامه ای دو روزه وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شده بودند، از شرکت پتروشیمی فجر بازدید کردند.
نمایندگان شرکت ترک AKGIRISIM که در زمینه های مختلف از جمله محیط زیست فعالیت می کند، در بازدید از بخش های مختلف این مجتمع به ویژه تصفیه خانه، برای مشارکت و سرمایه گذاری در این شرکت اعلام آمادگی کرد.
اعضای هیات مدیره پتروشیمی فجر نیز در این دیدار با استقبال از گسترش همکاری ها، در خصوص ویژگی ها و توانمندی های شرکت فجر راه کارهای همکاری مشترک در زمینه های مختلف را  مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
شرکت پتروشیمی فجر به عنوان نخستین تامین کننده یوتیلیتی یکپارچه برای شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، همواره مورد علاقه و بازدید سرمایه گذاران، دانشگاهیان و بازدیدکنندگان مختلف قرار داشته است.
شرکت پتروشیمی فجر به منظور تولید و توزیع سرویس های جانبی شامل برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن، آرگون، هوای فشرده، آب های صنعتی و تصفیه پساب های صنعتی در سایت های 2 و 4 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، واقع در شمال غربی خلیج فارس قرار گرفته است.
این شرکت از آنجا که دارای نقش مهمی در تولید و توزیع سرویس های جانبی برای شرکت های فرایندی منطقه است، به عنوان قلب تپنده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر نامیده می شود.
هدف پتروشیمی فجر تولید مستمر و توسعه پایدار در سرویس دهی به موقع و مورد اعتماد در این منطقه است.

تعداد بازدید : ۱,۷۸۲