مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: سازندگان و پیمانکاران ایرانی پشتیبان صنعت پتروشیمی در دوران تحریم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: سازندگان و پیمانکاران ایرانی پشتیبان صنعت پتروشیمی در دوران تحریم
(سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵) ۱۱:۰۲

در نخستین روز از هفته دولت، مهندس شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان بازدید از اداره کل پخش اخبار صدا ، تلاش تمام شرکت های ایرانی از جمله سازندگان و پیمانکاران را در دوران تحریم ستود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی،  مهندس  مرضبه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز سه شنبه(2 شهریورماه) همزمان با نخستین روز از هفته دولت در بازدید از اداره کل پخش اخبار صدای جمهوری اسلامی ایران از سازمان صدا و سیما خواست تا تلاش ها و همت والای صنعتگران پتروشیمی را دردوران تحریم بازگو و منعکس کند.
وی گفت: در طول دوره تحریم در راستای اقتصاد مقاومتی ، با کمک سازندگان و پیمانکاران ایرانی فعال در صنعت پتروشیمی ،این صنعت بسیاری از تجهیزات و دانش فنی مورد نیاز را خود را از داخل کشور تأمین کرد و این امر موفقیت بزرگی است.
شاهدایی خاطرنشان کرد: جای دارد که اذهان جامعه از این تلاش ها آگاه باشند و انتظار ما از این سازمان این است که شرکت ملی صنایع پتروشیمی را در انعکاس اخبار،توانمندی ها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی یاری دهد.
 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: سرمایه گذاران، پیمانکاران وسازندگان با تبعیت از سیاست های اقتصاد مقاومتی  همواره در مسیر رشد و توسعه صنعت پتروشیمی پیشگام هستند و باید قدردان آنها باشیم.
 معاون وزیر نفت درامور پتروشیمی با بیان این که قوانین دست و پاگیر باید از مسیر توسعه صنعت پتروشیمی برداشته شود تصریح کرد: آینده اقتصاد  کشور در گرو توسعه پایدار صنعت پتروشیمی است.

وی ادامه داد: یکپارچه کردن  صادرات محصولات پتروشیمی یکی از سیاست های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز وزارت نفت است ، امیدوارم که محصولات صادراتی پتروشیمی تحت عنوان یک نام در بازارهای جهانی حضور داشته باشد.
شاهدایی  اظهار کرد: معتقدم با تحقق این امر صنعت پتروشیمی باز هم در قیمت های جهانی،  دررقابت با  شرکت هایی مانند سابیک و نحوه سیاست گذاری های بازار تأثیر گذار خواهد شد.


تعداد بازدید : ۱,۷۴۲