مدیرعامل شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام: حریق از سوختن ضایعات آغاز شد

مدیرعامل شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام: حریق از سوختن ضایعات آغاز شد
(یکشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵) ۰۰:۳۱

مدیرعامل شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام گفت: به نظر می رسد در ابتدا آتش سوزی، از سوختن ضایعات در محیط خارجی آغاز و به داخل انبار لاتکس (محصول تولیدی) سرایت و گسترش پیدا کرده است.

حسن نشان زاده در گفتگو با خبرنگار اعزامی نیپنا به ماهشهر، افزود: با درایت همکاران ایمنی و آتش نشانی، از سرایت آتش به خط تولیدی مجتمع به سرعت چلوگیری شده است.

وی با تاکید براینکه عملیات خاموش کردن آتش به سرعت در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد:  امیدواریم تا ساعات اولیه بامداد امروز (17 مرداد) آتش به طور کامل خاموش شود.

مدیرعامل شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام ادامه داد: سوختن محصول انبار شده همراه با دود شدید است و جای هیچ گونه نگرانی از ناحیه سرایت آتش به سایر انبارها نیست.

نشان زاده با بیان اینکه ابعاد انبار آتش گرفته در حدود 5 هزار و 400 متر مربع است، افزود: خوشبختانه تولید در مجتمع بندر امام جریان دارد.

گفتنی است؛در ساعت 17:04 دقیقه بعد از ظهر امروز (16 مرداد) انبار لاستیک مصنوعی مجتمع پتروشیمی دچار حادثه آتش سوزی شد. خوشبختانه تا این لحظه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است و کماکان تلاش برای خاموش شدن کامل حریق ادامه دارد.

تعداد بازدید : ۲,۵۹۷