اکسان موبیل ظرفیت تولید الاستومر بریتانیا را افزایش می دهد

اکسان موبیل ظرفیت تولید الاستومر بریتانیا را افزایش می دهد
(دوشنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۵:۳۸

ظرفیت تولید مجتمع تولید الاستومرهای ویژه شرکت اکسان موبیل واقع در شهر نیوپورت ولز توسعه می یابد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews، شرکت اکسان موبیل قصد دارد در راستای افزایش ظرفیت تولید الاستومرهای با عملکرد بالای (high-performance elastomers) خود در سطح بین المللی، ظرفیت تولید مجتمع تولید الاستومرهای ویژه این شرکت واقع در شهر نیوپورت (Newport) ولز را توسعه دهد.
این پروژه که انتظار می رود تا اواخر سال 2017 تکمیل شود؛ ظرفیت تولید بین المللی محصول Santoprene thermoplastic vulcanisate (TPV) اکسان موبیل را تا 25 درصد افزایش می دهد. الاستومرهای یادشده که از عملکرد بالایی برخوردارند؛ در صنایع خودروسازی و دیگر حوزه ها کاربرد گسترده ای یافته اند.
کورت آرتز، معاون شاخه الاستومرهای ویژه و بوتیل رابر (butyl rubber) اکسان موبیل، ضمن اشاره به این که این شرکت مهمترین عرضه کننده ترموپلاستیک الاستومرهای مهندسی در جهان به شمار می رود؛ عنوان کرد: این سرمایه گذاری با هدف حفظ جایگاه کلیدی اکسان موبیل در بازار بین المللی این محصولات صورت می گیرد.
الاستومرهای Santoprene عملکردی مشابه لاستیک ولکانیزه (vulcanised rubber) دارند. این در حالیست که محصولات یادشده مانند پلاستیک فرآوری می شوند و در بازارهای متنوعی کاربرد دارند.
بر اساس ویژگی های ارائه شده توسط اکسان موبیل، الاستومرهای Santoprene TPV ضمن درارا بودن خواصی نظیر مقاومت در برابر حرارت، سیالات و دیگر مواد شیمیایی و انعطاف پذیری بالا، از قابلیت اکسترودپذیری، قالب گیری، تغییر شکل حرارتی و تولید اقتصادی در اشکال مختلف، برخوردارند.
لاستیک مصنوعی Vistalon تولیدشده توسط شرکت اکسان موبیل، مهمترین خوراک اولیه برای تولید الاستومرهای Santoprene TPV محسوب می شود.

تعداد بازدید : ۹۱۲