راه اندازی مجدد یک واحد کراکر بخار در ایالات متحده

راه اندازی مجدد یک واحد کراکر بخار در ایالات متحده
(دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵) ۱۵:۵۴

ظرفیت این واحد که قرار است به دنبال اتمام عملیات تعمیر و نگهداری مجددا در مدار تولید قرار گیرد؛ با عملیات صورت گرفته 113 هزار تن در سال افزوده شده است.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، منابع بازار اعلام کردند: شرکت پتروشیمی وست لیک کمیکال (Westlake Chemical) در نظر دارد تا واحد کراکر Petro-1 خود را واقع در لیک چارلز ایالت لوئیزیانا تا اواسط ماه ژوئیه امسال مجددا راه اندازی کند.
شرکت وست لیک هم اکنون دو واحد کراکر بخار Petro-1 و Petro-2 به ترتیب با ظرفیت های تولید سالانه 567 و 886 هزار تن اتیلن را در این سایت اداره می کند.
در حال حاضر مجموعه تولید وینیل این شرکت واقع در کلورت سیتی ایالت کنتاکی به دلیل تعطیلی برنامه ریزی نشده یک واحد کراکر بخار این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 299 هزار تن در همین محل، از اول ماه ژوئن در وضعیت اضطرار (force majeure) به سر می برد. انتظار می رود این مجتمع از اواخر ماه ژوئیه امسال مجددا راه اندازی شود.
شرکت وست لیک پنجمین تولیدکننده محصولات پتروشیمی منطقه گلف کوست (Gulf Coast) ایالات متحده خواهد بود که ظرف دو ماه گذشته عملیات تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده خود را تکمیل کرده اند. پیش از این شرکت چهار مجتمع پتروشیمی در تگزاس این عملیات را با موفقیت به پایان رساندند.
عملیات افزایش ظرفیت مجتمع تولید اتیلن 771 هزار تنی شرکت لیوندل بیسل واقع در کورپس کریستی ایالت تگزاس، تنها عملیات تعمیر و نگهداری در حال جریان در این منطقه است که انتظار می رود 363 هزار تن ظرفیت جدید ایجاد کند.

تعداد بازدید : ۶۸۴