افزایش صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به اروپا

افزایش صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به اروپا
(چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵) ۱۴:۳۵

پتروشیمی تبریز همزمان با ورود به دوران پسا تحریم، افزایش صادرت به اروپا را در دستور کار فعالیت های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، روند صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به کشورهای اروپایی در حال افزایش است و با رفع برخی  از مشکلات ناشی از تحریم ، این مجتمع پتروشیمی شاهد افزایش تقاضا از سوی مشتریان خود در قاره سبز است.
بر اساس این گزارش نحوه فعالیت و کیفیت محصولات تولیدی سبب شده است تا تقاضا روندی صعودی را تجربه کند و کشورهای سی. آی. اس، ترکیه و اروپا مهمترین مقاصد صادراتی پتروشیمی تبریز به شمار می روند.
گفتنی است که کشورهای بلغارستان، رومانی،یونان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس مهمترین مشتریان اروپایی مجتمع پتروشیمی تبریز هستند و  این مجتمع پتروشیمی به دنبال آن است که صادرات به کشورهای اروپایی را در سال 95 بیش از سایر مقصد های صادراتی افزایش دهد.
این گزارش می افزاید: برنامه ریزی های خوبی برای افزایش صادرات انجام شده است و در این مسیر صادرات به اروپا راهبرد پتروشیمی تبریز است.
همچنین مذاکره با شرکت های صاحب نام اروپایی برای انتقال دانش فنی و فناوری های نوین از سوی پتروشیمی تبریز آغاز شده است این مجتمع پتروشیمی  به دنبال مشارکت با بزرگان این صنعت  برای حضور در طرح های توسعه ای و نیز افزایش ظرفیت تولید است.
 
تعداد بازدید : ۱,۸۹۴