مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

تحقق اهداف کلان سازمان با شایسته سالاری

تحقق اهداف کلان سازمان با شایسته سالاری
(دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۲:۰۸

درسال اقتصاد مقاومتی باید با کمک خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی به دنبال تحقق اهداف کلان سازمان باشیم.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) که در تالار مهندس نعمت زاده شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد اهداف کلان سالجاری دراین صنعت را برنامه ریزی وسیاست توسعه ای ،تکمیل طرحهای دردست اجرا، ایجاد زیر ساخت برای توسعه صنعت ودانش فنی نوین خواند و افزود:علاوه بر اهداف کلان باید درسازمان به بخشهایی چون شایسته سالاری وپرورش نیروی انسانی نیز بیشتر توجه شود چرا که درگذشته تاحدی ازآن غفلت شده است و این نیازمند همکاری همه در این جهت  است.

وی گفت: دراین خصوص امسال به دنبال برنامه ای هستیم که افراد با سابقه بیش از 15 سال بتوانند دوره و آموزشهای تخصصی لازم را طی کنند تا حداقل ابزار لازم برای پرورش مدیران شایسته در رئوس سازمان و مدیریت ها  فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سخنان حضرت علی (ع) که سرمنشا علم ومدیریت امروز است اشاره کرد  وافزود: با توجه به بحث  آخرت گرایی ایشان در مدیریت امروز باید درسازمان و جامعه سنجیده  و متوازن عمل کنیم و در زمینه سعه صدر باید نظم داشتن، برنامه ریزی و زمانبندی کردن را سرلوحه خود در مدیریت سازمان قراردهیم .

وی با بیان اینکه سخنان حضرت علی (ع) درخصوص انتخاب اصلح به بحث شایسته سالاری امروز باز می گردد افزود: در بحث مشورت که آن را پشتوانه ای استوار ذکر کردند شاهد هستیم که در سازمانها ما به مشاور در زمینه های مختلف نیاز داریم  و مدیران باید از مشاور استفاده کنند که همه این موارد تسری توصیه های ایشان درعلم مدیریت امروز است.

وی با اشاره به اینکه صاحب منصبان باید خدمتگزار مردم باشند اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با پایبندی به اهداف سازمان ،خدمتگزاری وشایسته سالاری  را  به نحو احسن اجرا کنیم.

 

تعداد بازدید : ۱,۱۰۰