بازار ایران ، سومین بازار جذاب در جهان

بازار ایران ، سومین بازار جذاب در جهان
(دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۳۵

با توجه به شرایط سخت اقتصادی در دنیای امروز ، به نظر می رسد بازار ایران یکی از جذاب ترین بازارهای جهانی به شمار آمده تا جایی که برخی از تجار معتبر در جهان ، ایران را سومین بازار جذاب در جهان لقب داده اند.

به گزارش نیپنا جی وو مدیر صادرات شرکت ماشین آلات و تجهیزات فوشان Foshan Best Extrusion Machinery Equipment   ضمن معرفی شرکت متبوع خود در پاسخ به پرسشی در خصوص تکنولوژی های عرضه شده در این نمایشگاه گفت: هم اکنون یک دید منفی نسبت به تولیدات کشور چین وجود دارد که البته بخشی از آن ها نیز دلایل فنی معتبری دارد ولی این تمام ویژگی های صنایع چین نیست. به عنوان مثال شرکت ما که در سال 2008 و همزمان با آغاز بحران اقتصادی در جهان آغاز به کار کرده است ، به گونه ای از تکنولوژی های روز استفاده می کند که تاکنون توان رقابت گسترده ای را حتی با رقبای غربی خود در بسیاری از کشورهای جهان داشته و دارد. به عنوان مثال ماشین آلات و تجهیرات تولید لوله های تولیدی از پلی اتیلن های سنگین در قطرهای مختلف بین 16 تا 1600 میلی متر هم اکنون در این شرکت تولید می شود که در کنار سیستم های تست و یا قطعات و تجهیزات ، زنجیره تولید مطلوبی را به خریداران عرضه می کند. 

جی وو مدیر توسعه صادرات این شرکت در ادامه به تمایل خود برای حضور در بازار ایران اشاره کرده و گفت: اولین باری است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا کرده ایم هرچند که بازار ایران را به خوبی رصد کرده و تلاش داریم تا فعالیت های تجاری خود را در این بازار گسترش دهیم. 

وی در خصوص ویژگی های تولیدات این شرکت به خبرنگار نیپنا گفت: شرکت Foshan Best Extrusion Machinery Equipment هم اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر ماشین آلات صنعت لوله در چین از شهرت مطلوبی برخوردار است ولی به دلیل استفاده از تکنولوژی های نوین ، توانسته ایم قیمت پیشنهادی خود را بسیار کاهش داده تا جایی که می توان ادعا کرد که توانسته ایم ماشین آلات و قطعات با کیفیت خود را با کمترین قیمت ممکن به بازارهای جهانی عرضه کنیم.

جی وو در خصوص ویژگی های اقتصادی و تجاری بازار ایران به خبرنگار نیپنا گفت: هم اکنون بازار ایران سومین بازار جذاب در دنیاست که از یک سو از پتانسیل های تجاری بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر به مواد اولیه و ماشین آلات بسیاری نیاز دارد که در کل یکی از جذاب ترین بازارهای جهانی را تشکیل می دهد.
تعداد بازدید : ۳,۳۵۹