ایران پلاست فرصتی مناسب برای توسعه بازارهای صادراتی

ایران پلاست فرصتی مناسب برای توسعه بازارهای صادراتی
(پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵) ۱۹:۱۹

مدیرعامل شرکت پاک پلاستیک برگزاری نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی مناسب برای توسعه بازارهای صادراتی و افزایش دانش فنی صنعت پتروشیمی دانست .

علی طرقرودی مدیرعامل شرکت پاک پلاستیک در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: نمایشگاه امسال از کیفیت بالاتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است،زیرا امسال برخلاف سال های  قبل که بیشتر شرکت کنندگان آسیایی بودند حضور شرکت های اروپایی چشمگیرترو قابل تامل بود.

طرقرودی در رابطه با تولیدات شرکت پاک پلاستیک گفت:این شرکت با سابقه ای بیش  از 15سال در حوزه تولید محصولات بسته بندی مشغول فعالیت است و تاکنون با استقبال خوب مصرف کنندگان خود روبرو بوده که این خود انگیزه مدیران وگارگران این مجموعه را برای افزایش سطح کیفیت بالا برده است.

وی دررابطه با مشکلاتی که در حال حاضر برای تولید وجود دارد، تصریح کرد:در ماه های گذشته با توجه به اینکه تحریم ها تا حرود زیادی بر داشته شده ما انتظار داشتیم که مشکل LCنیز بر طرف شود اما متا سفانه هنوز برای باز کردن آن دچار محدودیت هایی هستیم.
مدیر عامل شرکت پاک پلاستیک در ادامه خاطر نشان کرد :البته با توجه به مذاکراتی که انجام شده ما به آینده بسیار امیدواریم و با تمام توان محصولات خود را تولید و به هم وطنان عرضه می کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه  ایران پلاست بعد از انجام توافق هسته ای یکی از مهم ترین فرصت هایی است که در اختیار تولید کنندگان محصولات پتروشیمی قرار گرفته، تاکید کرد:امیدوارم تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنعت پتروشیمی بتوانند نهایت استفاده را چه از نظر توسعه روابط وچه از نظر فنی از فضای بوجودآمده ببرند.


 
تعداد بازدید : ۱,۷۹۰