شاخص قد نکشید

شاخص قد نکشید
(سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵) ۱۶:۱۲

صنعت شیمیایی امروز ششمین گروه ازنظر ارزش معاملات در بازار سهام بود. سهام داران در این روز، 43 میلیون و 307 هزار سهم به ارزش 153 میلیارد و 482 میلیون ریال از سهام این صنعت را خریداری کردند .

به گزارش خبرنگار نیپنا، از میان شرکت های گروه پتروشیمی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز تاثیری 56 واحدی بر شاخص داشت.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان امروز در آخرین قیمت 0.31 درصد کاهش داشت. قیمت هر سهم سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در این روز روندی کاهشی داشت. در آخرین قیمت 2.11 درصد و در قیمت پایانی 0.24 درصد افت قیمتی را ثبت کرد. سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی هم کاهشی 4.97 درصدی در آخرین معامله داشت. پتروشیمی شازند هم امروز را در محدوده صفر پشت سر گذاشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم امروز در آخرین معامله منفی و در قیمت پایانی مثبت بود. پتروشیمی زاگرس هم با کاهشی 0.7 درصدی در قیمت پایانی به روز کاری خود پایان داد.

پتروشیمی کرمانشاه با رشدی 1.85 درصدی در آخرین معامله همراه شد. در معاملات امروز، پتروشیمی پردیس هم با کاهش قیمت 0.26 درصدی همراه شد.

 پتروشیمی جم با کاهش قیمت 0.82 درصدی در قیمت پایانی به روز کاری خود پایان داد. پتروشیمی خارک هم امروز را در ارقام منفی پشت سر گذاشتند. اما پتروشیمی شیراز با رشدی 0.07 درصدی در قیمت پایانی همراه شد. پتروشیمی خراسان و مارون در آخرین معامله منفی و در قیمت پایانی مثبت بودند. پتروشیمی فارابی هم با کاهش 1.74در قیمت پایانی همراه شد.

در بورس اوراق بهادار امروز یک میلیارد و 129 میلیون سهم به ارزش دو هزار و 823 میلیارد ریال خریداری شد. در نتیجه این داد و ستدها،  شاخص کل با 153 واحد کاهش به 80 هزار و 109 واحد رسید.

در فرابورس هم سهام داران 502 میلیون سهم را به ارزش دو هزار و 912 میلیارد ریال خریداری کردند. در پایان روز، شاخص کل با 1.20 واحد کاهش به 804 واحد رسید.

تعداد بازدید : ۱,۸۶۴