امکان دریافت کارت ویزیت بازدیدکنندگان از غرفه ها در نرم افزار موبایل نمایشگاه ایران پلاست

امکان دریافت کارت ویزیت بازدیدکنندگان از غرفه ها در نرم افزار موبایل نمایشگاه ایران پلاست
(سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵) ۱۴:۳۴

غرفه داران دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در صورت استفاده از نرم افزار موبایل این نمایشگاه می توانند اطلاعات کارت ویزیت بازدیدکنندگان از غرفه خود را به راحتی ثبت نمایند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، براساس برنامه ریزی های انجام شده  همه بازدید کنندگان از نمایشگاه کارت ورود  به نمایشگاه مجهز  به کد یکتا (QR Code) دریافت می کنند. بنابراین  غرفه داران می توانند با دانلود نرم افزار موبایل نمایشگاه و اسکن QR Code بازدیدکنندگان از غرفه شان، اطلاعات کارت ویزیت آنها را دریافت کنند. 

 این اطلاعات در گوشی غرفه دار ذخیره خواهد شد و با استفاده از کد کاربری و رمز عبوری که همراه با کارت های غرفه داری در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفته است می توانند این اطلاعات را مشاهده و فایل آن را دریافت کنند.

ضمنا در صورتی که اطلاعات کارت ویزیت بازدیدکننده در سامانه ثبت نشده باشد فرم ثبت نام بازدید کننده باز می شود و غرفه گذار نمایشگاه  می تواند اطلاعات بازدید کننده را در سامانه  ثبت کند.

ضمنا با توجه به اینکه برای استفاده از این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت وجود دارد، ستاد برگزاری یک کارت اینترنت برای هر غرفه به صورت رایگان در نظر گرفته و همراه با کارت های غرفه داری به آنها تحویل داده است. 

 

 دریافت نرم افزار موبایل (نسخه اندروید)

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید : ۲,۱۴۹