نرم افزار اختصاصی ایران پلاست جهت رصد بازدید از غرفه ها

نرم افزار اختصاصی ایران پلاست جهت رصد بازدید از غرفه ها
(جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۶:۰۱

مشارکت کنندگان نمایشگاه ایران پلاست، می توانند جهت بهره مند شدن از امکانات منحصر به فرد ایجاد شده در این نمایشگاه، نرم افزار موبایل را از سایت ایران پلاست، فروشگاه بازار(به زودی) یا App store (به زودی) دریافت و روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایند.

یه گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، با استفاده از این نرم افزار امکان مشاهده آنلاین میزان بازدید از غرفه ها و دریافت فایل اطلاعات بازدیدکنندگان  برای غرفه داران فراهم می شود.

نام کاربری و گذرواژه دسترسی به اطلاعات با کارت های شناسایی توسط ستاد اجرایی نمایشگاه در اختیار  غرفه داران قرار می گیرد.

براساس روش کار این نرم افزار، کافی است غرفه داران در هنگام بازدید مخاطبان از غرفه  شان کد روی کارت شناسایی آنها را توسط گوشی تلفن همراه خود که مجهز به نرم افزار نمایشگاه است اسکن نمایند تا اطلاعات بازدید کننده در صفحه اختصاصی  آنها ذخیره شود.

در صورتی که اطلاعات بازدید کننده در سامانه نمایشگاه ثبت نشده باشد فرمی روی گوشی غرفه دار باز خواهد شد که امکان ثبت اطلاعات بازدید کننده را فراهم می کند.

آموزش دقیق نرم افزار در داخل همین اپلیکیشن قرار گرفته است.

همچنین غرفه داران  می توانند فایل نسخه اندروید این نرم افزار راز اینجا و فایل راهنمای آن را از  ذیل این متن  دریافت نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید : ۲,۵۸۸