همزمان با رونمایی از جدیدترین تکنولوژی نمایشگاهی؛

جزئیات قرعه کشی روزانه در نمایشگاه ایران پلاست اعلام شد

جزئیات قرعه کشی روزانه در نمایشگاه ایران پلاست اعلام شد
(سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) ۱۱:۵۶

همزمان با رونمایی از جدیدترین تکنولوژی اپلیکیشن تلفن همراه در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، بازدیدکنندگانی که از این تکنولوژی جدید استفاده کنند در قرعه کشی روزانه نمایشگاه شرکت داده خواهند شد.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، مسئولان برگزارکننده به منظور ساما‌ن دهی بازدیدهای تخصصی بازرگانان و تجار از دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، این نمایشگاه را به جدیدترین تکنولوژی اپلیکیشن تلفن همراه تجهیز کردند.

بر این اساس با برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، ابزارهای جدیدی برای راهنمایی بازدیدکنندگان، رصد و ثبت آن لاین بازدیدکنندگان تخصصی از غرفه‌ها و نظرسنجی از سطح کمی و کیفی این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

در این نرم افزار مخاطبان می توانند با مشاهده نقشه نمایشگاه سالن مورد نظر خود را انتخاب کنند ضمن آنکه با انتخاب سالن، فهرست همه شرکت‌های حاضر در آن سالن به ترتیب حروف الفبا در اختیار قرار می‌گیرد. در این مرحله با انتخاب نام شرکت می‌توان هم اطلاعات آن شرکت، شامل اطلاعات مدیران ارشد و اطلاعات تماس را مشاهده کرد و هم محل شرکت را روی نقشه سالن دید. همچنین فهرست همه شرکت کنندگان در نمایشگاه به تفکیک گروه‌های کالایی در این نرم افزار قرار گرفته است.

از سوی دیگر امکان جستجوی پیشرفته در بین شرکت‌ها از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن موبایل است. نمایش محل قرار گیری فرد در نمایشگاه با اتصال به سامانه GPS گوشی، امکان ثبت نام بازدید رایگان از نمایشگاه، امکان ثبت اطلاعات کارت ویزیت بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ثبت اطلاعات غرفه‌های مدنظر بازدید کنندگان از نمایشگاه از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار موبایل است.

در این بین همزمان با رونمایی از جدیدترین تکنولوژی اپلیکیشن تلفن همراه در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، بازدیدکنندگانی که از این تکنولوژی جدید استفاده کنند در قرعه کشی روزانه نمایشگاه شرکت داده خواهند شد.

هدف از انجام قرعه کشی افزایش انگیزه بازدیدکنندگان به منظور استفاده از این تکنولوژی جدید و سامان دهی بیشتر اطلاعات بازدیدهای تخصصی از دهمین نمایشگاه ایران پلاست است.

قرار است به صورت روزانه قرعه کشی به منظور پرداخت پاداشی پنج میلیون تومانی و در روز پایانی قرعه کشی برای اعطای یک دستگاه خودروی تیبا در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست از بین افرادی که از این اپلیکیشن جدید استفاده می‌کنند، انجام شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانیwww.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند.

تعداد بازدید : ۲,۹۵۰