رونمایی از نقشه جانمایی نمایشگاه ایران پلاست

رونمایی از نقشه جانمایی نمایشگاه ایران پلاست
(جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴) ۱۱:۵۳

نقشه های جانمایی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک ماه مانده به برگزاری این نمایشگاه رونمایی شد.

 به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، این نقشه ها به تفکیک سالن در بخش نقشه های سایت نمایشگاه بارگذاری شده است. بنابر اعلام ستاد اجرایی نمایشگاه، با توجه به نهایی نبودن نقشه ها، ممکن است برخی شرکتها علی رغم طی کامل مراحل ثبت نام، روی نقشه جانمایی نشده باشند که به زودی با بارگذاری نسخه نهایی نقشه ها، این مشکل رفع خواهد شد.

مشارکت کنندگان در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانند برای مشاهده نقشه های جانمایی نمایشگاه به اینجا مراجعه نمایند یا با ورود به سایت نمایشگاه و رود به منوی نقشه ها/نقشه های جانمایی (طبق تصویر ذیل) نقشه ها را مشاهده و بارگذاری نمایند.

تاکنون سطح زیرپوشش نمایشگاه به 25000 متر مربع رسیده است. در حال حاضر حدود 8000 متر مربع از فضای نمایشگاه به متقاضیان خارجی و حدود 17000 متر مربع به متقاضیان داخلی واگذار شده است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانیwww.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند. 

 

رونمایی از نقشه جانمایی

تعداد بازدید : ۳,۶۰۷