پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی/ برنامه های شاهدایی برای سال 95 صنعت پتروشیمی

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی/ برنامه های شاهدایی برای سال 95 صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴) ۱۸:۰۰

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این پیام بر رویکردهای اصلی برای جهش نوین در صنعت پتروشیمی تاکید کرده است.

متن این پیام به این شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

 

خانواده شهیر و پر تلاش صنعت پتروشیمی

اکنون که در آستانه فرارسیدن سال نو هستیم، بر اساس خرد و اخلاق انسانی و وظیفه سازمانی شایسته و بایسته است که صمیمانه ترین پیام شادباش بهاری را تقدیم محضرتان نمایم. به ویژه پاس داشت یاد و نام امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامی داشت تلاش های ستودنی خانواده های عزیز شهدا، ایثارگران و جانبازان دلیر و شجاع که رشادت­های تاریخ ساز­شان در حافظه وجدان بشری هماره جاودان خواهد ماند.

 

همکاران ارجمندم

سال 1394 با فراز و فرود فراوان برای دولت و ملت ایران همراه بود. نوای خوش بهار با واژه های پند آموز مقام معظم رهبری "همدلی و همربانی" آغاز شد که نشان از نیازهای جدی امت و نظام حکمرانی برای وحدت بود. سپس با دستیابی به بزرگترین توافق سیاسی در قرن بیست و یکم در مذاکره با کشورهای طرف گفتگو و قبل از آمدن بهار، این بزرگترین عیدی نه تنها برای ملت شریف ایران ، بلکه زمینه ساز فضایی مثبت و امن برای بسیاری از کشورهای جهان شد. به همین  دلیل ایران به بزرگترین کانون امن و با ثبات برای حضور کشورها و شرکت های بزرگ به منظور توسعه و گسترش همکاری اقتصادی صنعتی و تجاری مبدل شده است و صنعت پتروشیمی نیز به عنوان یکی از راهبردی­ ترین صنایع کشور که نقشی شاخص در خلق ثروت ملی دارد مورد توجه سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار گرفته است.

با الهام از آموزه های اقتصاد مقاومتی به خصوص عناصر دورن زایی و برون زایی، مردمی بودن، دانش بنیانی و عدالت محوری، رویکردهای اصلی برای جهش نوین در صنعت پتروشیمی به شرح ذیل اعلام  می شود:

-         توسعه مدیریت به خصوص تعالی سرمایه ی انسانی متناسب با تراز جهانی

-         توسعه و جذب سرمایه­ گذاری خارجی با رویکرد ارتقا جایگاه ساخت داخل و تکمیل زنجیره ارزش

-         توسعه و ارتقا فنآوری

-         دستیابی به بازارهای بین المللی با رویکرد به افزایش صادرات

-   توسعه و نهادسازی مسئولیت ­اجتماعی بنگاه با رویکرد به جنبه­ های محیط زیستی، اخلاق سازمانی، حرفه ای گرایی و تلاش برای دستیابی به توسعه پایدار

بدون تردید، تحقق اهداف پیش بینی شده بدون حمایت و مشارکت صمیمی اعضای این خانواده با اعتبار ملی و جهانی در صنعت پتروشیمی امکان پذیر نخواهد بود.

از خالق بی چون و چند هستی درخواست دارم سال آینده، سال کامیابی و سرافرازی مردم ایران باشد و برای کلیه همکاران عزیزم و خانواده های صبورشان در صنعت افتخار آفرین پتروشیمی آرزوی سلامتی و سعادت دارم و آرزومندم در سال 1395 شاهد جهانی همراه با دوستی ، مدارا و صلح باشیم.

 

                                                                                       با احترام

                                                                                        مرضیه شاهدائی

                                                                                        اسفند ماه 1394 تهران

                                                                                  معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل

 

تعداد بازدید : ۲,۹۶۳