توافق نمایشگاه ایران پلاست و گروه دی8؛

جزئیات حضور بازرگانان خارجی در نمایشگاه ایران پلاست اعلام شد

جزئیات حضور بازرگانان خارجی در نمایشگاه ایران پلاست اعلام شد
(سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴) ۱۴:۰۶

دهمین نمایشگاه ایران و پلاست و دبیرخانه کشورهای عضو گروه دی8 به توافقی دست یافته‌اند که بر اساس جلسه این گروه در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود و اعضای این گروه در حوزه پتروشیمی از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران و خاورمیانه فروردین ماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

علاوه بر این همزمان با آغاز شمارش معکوس لغو تحریم‌های بین‌المللی، تاکنون کل فضای این نمایشگاه شامل 23 هزار مترمربع به شرکت‌های فعال ایرانی و بین‌المللی واگذار شده است به طوری که در کنار شرکت‌های داخلی تاکنون شرکت‌های متعددی از کشورهای اتریش، آلمان، ایتالیا، انگلیس، تایوان، ترکیه، هند، چین، کره جنوبی، پاکستان و چندین کشور آسیایی و اروپایی دیگر در نمایشگاه دهم ایران پلاست حضور می‌یابند.

در این بین یکی از مهمترین انتظارات فعالان و کارآفرینان صنایع تکمیلی پتروشیمی و به ویژه غرفه گذاران نمایشگاه ایران پلاست در طول 9 دوره گذشته بازدیدهای تخصصی از نمایشگاه بوده است، بر این اساس برای دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست برنامه ریزی ویژه‌ای به منظور افزایش بازدید حرفه و تخصصی از این نمایشگاه بوده است.

از این رو با انجام مکاتبات و هماهنگی‌های گسترده توسط امور بین‌الملل دبیرخانه دهمین نمایشگاه ایران پلاست، برنامه ریزی برای گروه بزرگی از بازرگان و تجار بین‌المللی و خارجی فعال در صنایع تکمیلی پتروشیمی از دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست قطعی شده است.

در شرایط فعلی کشورهایی همچون عراق به ویژه اقلیم کردستان، افغانستان، ترکمنستان و در کنار ترکیه از مهمترین بازارهای هدف صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور هستند و از این رو بازدید تجار و بازرگانان این کشورها در اولویت قرار داده شده است.

در همین حال با هماهنگی انجام شده با کشورهای عضو گروه D8 بازرگانان این گروه شامل کشورهای ترکیه، بنگلادش، مصر، اندونزی، مالزی، پاکستان و نیجریه همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به منظور نشست پتروشیمی این گروه که در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست برگزار خواهد شد به تهران سفر خواهند کرد.

ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست مدیران و مسئولان ارشد چندین شرکت بزرگ ماشین سازی از کشورهای آلمان، ایتالیا و اتریش به تهران خبر داد و اعلام کرد: مدیران و اعضای چندین سندیکا و انجمن بین‌المللی فعال در صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلاستیک و ماشین سازی هم به تهران سفر خواهند کرد.

نمایشگاه دهم ایران پلاست قرار است در چهار گروه شامل مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به میزبانی تهران برگزار شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانیwww.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، ۸۸۰۵۹۸۳۴-۰۲۱- فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند.

تعداد بازدید : ۱,۶۷۶