تودیع و معارفه مدیر HSE پتروشیمی/ شعری مقدم: تغيیر به معنی خوب یا بد بودن مدیر نیست

تودیع و معارفه مدیر HSE پتروشیمی/ شعری مقدم: تغییر به معنی خوب یا بد بودن مدیر نیست
(شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴) ۱۳:۵۴

مراسم تودیع و معارفه مدیر بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا، عباس شعری مقدم با تاکید براینکه در این مراسم دکتر نصیری تودیع نمی شود و همچنان از خدمات و توانایی های ایشان در سمت مشاور مدیرعامل بهره مند هستیم افزود: در مسابقات ورزشی مانند والیبال بازیکنان مرتب جایگزین هم می شوند و بحث خوب یا بد بودن مطرح نیست بلکه بحث نیاز تیم به پیشرفت مطرح است. در تغییر مدیران هم همین منطق وجود دارد و جایگزینی آقای عجمی به جای آقای نصیری به معنی خوب یا بد بودن هیچ یک از این دو نفر نیست و این تغییر براساس نیاز سازمان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقدیر از زحمات دکتر نصیری در سالهای طولانی حضور در این سمت افزود: اکنون نیازهای متفاوتی مطرح شده و به همین علت فکر کردیم فردی با خصوصیات آقای عجمی می تواند در این سمت موفق باشد.

وی به تجربیات مختلف عجمی در حوزه های گوناگون صنعت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: این تجربیات در بخش های مختلف و حتی بازرگانی و مدیریت عامل باعث شده است ایشان دید و سعی داشته باشد و یکی از مهمترین علت های انتخاب وی هم همین موضوع بوده است.

شعری مقدم برشایسته سالاری، بدون توجه به خط فکری افراد تاکید کرد و افزود: از آقای عجمی هم می خواهم در انتخاب همکاران خود و استفاده از نیروهای توانمند HSE شرکت به این موضوع به صورت ویژه توجه کند.

نصیری : با 5 معاون وزیر کار کردم/ این تجربه برایم از هر دانشگاهی ارزشمندتر بود

دکتر نصیری هم در این نشست در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مهندس شعری مقدم و آرزوی موفقیت برای مهندس عجمی از زحمات و خدمات همکارانش در طول ده سال حضور در این سمت قدردانی کرد و گفت: در این مدت همه استانداردها و نیازهای لازم برای اجرای HSE تدوین شده است و اکنون زمان بهره برداری از این موجودی فرا رسیده است.

وی فضای فعلی را فضای جهانی شدن دانست و افزود: برای موفقیت بیشتر جهانی فکر کنیم و جهانی عمل کنیم .

نصیری به کار کردن با 5 معاون وزیر اشاره کرد و افزود: از هر یک از این بزرگواران چیزهای خوبی آموختم و تجربه این سالها از هر دانشگاهی برای من مهم تر، ارزشمندتر و پرثمرتر بود.

عجمی: با تغییر ماهیت شرکت باید نگاه ما هم تغییر کند

مهندس عجمی هم با تاکید بر اهمیت تعامل منطقی و پیگیر با طرح ها مجتمع های پتروشیمی بر تدوین و تهیه استانداردها و تکمیل مدیریت ایمنی فرایند در این حوزه تاکید کرد وگفت: با توجه به تغییر ماهیت شرکت از تصدی گری به توسعه ای باید نگاه ما در حوزه HSE هم متناسب با این نگاه تغییر کند.

تعداد بازدید : ۴,۹۱۱