معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تعامل مدیران صنعت پتروشیمی مسیر توسعه را تسهیل می کند

تعامل مدیران صنعت پتروشیمی مسیر توسعه را تسهیل می کند
(شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴) ۱۱:۵۷

همکاری و تعامل میان مدیران مجتمع های صنعت پتروشیمی در بیست و پنجمین اجلاس مدیران عامل شرکتهای تولیدی نشان داد این صنعت در مسیر توسعه قرار گرفته است.

محمدحسن پیوندی معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: اجلاس مدیران طی سالهای گذشته زمینه را برای افزایش هم افزائی و تعامل فراهم می کرد و امسال نیز در بیست و پنجمین اجلاس شاهد بودیم که صنعت پتروشیمی ایران می تواند با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود با شتاب بیشتری در راه توسعه گام بردارد.

وی افزود: استفاده از دیدگاه ها و نظرهای مدیران با تجربه و قدیمی صنعت در کنار مدیران جوان و پویا فضای بسیار خوبی را در اجلاس مدیران پدید آورده بود وحضور معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست و مدیر کل HSE وزارت نفت سبب شد تا چالش های مجتمع های پتروشیمی در زمینه محیط زیست مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار بگیرد.

پیوندی با بیان این که توجه پتروشیمی ها به محیط زیست می تواند منافع بسیاری را همراه  داشته باشد گفت: توجه به محیط زیست و رعایت اصول زیست محیطی راهبرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در بیست و پنجمین اجلاس مدیران عامل شرکتهای تولیدی گفتگوهای مفیدی در چارچوب کارگروه های تخصصی در حاشیه اجلاس اصلی برگزار شد و مهمترین مسائل روز صنعت پتروشیمی ایران مورد بررسی قرار گرفت و نتایج مطلوبی را به همراه داشت.

تعداد بازدید : ۴,۲۸۷